Anna Lewandowska w nowej kampanii

gilette_lewandowskaCzy konsekwencja w działaniu, poświęcenie i ciężka praca przyniosły Lewandowskiej zamierzone efekty?

„Kobiety są ograniczane przez jednowymiarowe szufladkowanie od bardzo młodego wieku, co prowadzi do znacznej utraty potencjału. Na przykład, jeśli kobieta jest zaszufladkowana jako ładna, to zakłada się, że nie może być jednocześnie mądra i z tego powodu, zaczyna zachowywać się zgodnie z tym stereotypem. Wszystkie kobiety mają prawo osiągnąć pełnię swoich możliwości poprzez wykorzystanie swoich „&” i nie bycie ograniczanymi przez jakieś „albo.” Mam nadzieję, że poprzez współpracę z Gillette Venus będę w stanie zachęcić inne kobiety do przełamywania stereotypów i jednowymiarowego szufladkowania przez innych” – mówi Anna Lewandowska.

ANNA LEWANDOWSKA NOWĄ AMBASADORKĄ MARKI GILLETTE VENUS ORAZ TWARZĄ KAMPANII „USE YOUR AND” W POLSCE

gilette_lewandowska2
Wszechstronnie utalentowana, kobieta sukcesu, trenerka fitness. Reprezentantka Polski w karate tradycyjnym. Mistrzyni Świata, wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski i Europy. Ucieleśnienie wdzięku. Pasjonatka zdrowego stylu życia i pomysłodawczyni i twórczyni bloga Healthy Plan by Ann. Współczesna multidimensional woman i właścicielka zjawiskowo pięknych nóg. Anna Lewandowska – została właśnie oficjalną ambasadorką marki Gillette Venus i częścią nowej kampanii marki „Use Your And”, która zachęca kobiety do uwalniania wewnętrznego potencjału i przeciwstawiania się narzucanym przez otoczenie etykietom.

Razem z oficjalną ambasadorką, Anną Lewandowską, Gillette Venus zachęca w kampanii „Use Your AND” wszystkie kobiety do uwolnienia swojego wewnętrznego „&” i walki z jednowymiarowym szufladkowaniem przez innych. Badania przeprowadzone przez markę Gillette Venus* pokazują, że większość kobiet na całym świecie (70%) czuje, że są szufladkowane. To szufladkowanie może mieć miejsce już w tak młodym wieku jak 10 lat i prawie połowa ankietowanych mówi, że szufladkowanie ma negatywny wpływ na ich życie (43%). Prawie 35% respondentów przynajmniej raz w życiu postrzegało „bycie atrakcyjnym” i „bycie mądrym” jako wzajemnie się wykluczające. Kampania “Use Your AND” ma zainspirować kobiety i dziewczyny do przeciwstawienia się jednowymiarowemu szufladkowaniu, zachęcając je do uwolnienia drzemiącego w nich potencjału.