Awaria zmywarki lub pralki? Sprawdź jak wybrać dobrego fachowca

Sprzęt AGD, który odmówił posłuszeństwa to poważny problem dla domowników. Bez sprawnej lodówki zapasy jedzenia ulegają zepsuciu nawet po kilku godzinach.

Awaria zmywarki lub pralki?. Sprawdź jak wybrać dobrego fachowca

Pranie ręczne nie jest w stanie zastąpić pralki, dzięki której oszczędzamy czas i zyskujemy idealnie czyste rzeczy – szczególnie w rodzinie wielodzietnej pralka stanowi jedno z najważniejszych urządzeń AGD. Gdzie szukać pomocy, gdy sprzęt odmówi posłuszeństwa? Na co zwrócić uwagę, zatrudniając fachowca?

Indywidualny fachowiec czy serwis skupiający wielu ekspertów?

Specjalistów zajmujących się naprawą sprzętu gospodarstwa domowego jest wielu, ale pojedynczy fachowiec jest zwykle wyspecjalizowany w naprawie urządzeń kilku marek. Największy problem pojawia się, gdy potrzebna jest naprawa urządzenia mało popularnego producenta. Można wówczas zadzwonić nawet do kilkunastu specjalistów i okaże się, że żaden nie będzie w stanie pomóc. Znacznie większe możliwości mają serwisy współpracujące z wieloma fachowcami. Wystarczy skontaktować się z serwisem, przedstawić sytuację, a obsługa oddeleguje do dokonania naprawy eksperta z odpowiednią wiedzą i uprawnieniami. W ten sposób problem niecierpiący zwłoki będzie rozwiązany w znacznie krótszym czasie i zostanie zaoszczędzone wiele stresu związanego z poszukiwaniami fachowca.

Obsługa na najwyższym poziomie, czyli jaka?

Serwisom współpracującym z fachowcami zależy na pozytywnej opinii, dlatego angażują wykwalifikowany, doświadczony i zorientowany na potrzeby klientów personel. Obsługa na najwyższym poziomie jest równoważna z możliwością ustalenia dogodnego i jak najszybszego terminu realizacji usług. Doświadczeni serwisanci przyjeżdżają pod adres wskazany przez klienta. Chociaż może wydawać się to dziwne w czasie, gdy usługi są coraz mocniej dopasowywane do potrzeb klientów, zdarzają się fachowcy, którzy oczekują, że to klient przyjedzie ze sprzętem – dotyczy to przede wszystkim sytuacji, gdy miejsce zamieszkania znajduje się poza obszarem miasta. Na rynku nie brakuje jednak firm, które chętnie wyślą fachowca w dowolne miejsce i takiej obsługi należy oczekiwać. Klient powinien też mieć możliwość wyboru pomiędzy częściami oryginalnymi i zamiennikami najlepszej jakości.

Wycena usługi – za co klient płaci, a za co nie powinien?

Jeżeli naprawa sprzętu AGD jest realizowana, wtedy klient zwykle nie płaci za dojazd fachowca i postawienie diagnozy – jest to właściwie powszechnie obowiązujący standard. Wyjątek może stanowić sytuacja, gdy specjalista realizuje usługi na terenie poza granicami danego miasta, ale wówczas musi zostać z góry ustalona cena za dojazd.

Gwarancja na wykonaną naprawę – dlaczego warto wybrać firmę, która jej udziela?

Nie wszyscy indywidualni fachowcy udzielają gwarancji, ale serwisy takie jak RestartAGD Wrocław dbają o najwyższy komfort klient. Standardem jest zapewnianie rocznej gwarancji, dzięki której nie trzeba ponownie płacić, jeżeli w tym czasie ponownie wystąpi identyczna awaria.