Dermatolodzy ufają unikalnej formule szamponu Nizoral®

Dermatolodzy ufają unikalnej formule szamponu Nizoral®Badania przeprowadzone wśród dermatologów dowodzą, że Nizoral® jest zdecydowanie najczęściej rekomendowanym szamponem spośród wszystkich szamponów z 2% ketokonazolem dostępnych na polskim rynku.

Aż 60 na 100 polskich dermatologów poleca swym pacjentom Nizoral®. Podczas badania eksperci wskazali najbardziej charakterystyczne cechy marki wyróżniające Nizoral® na tle pozostałych szamponów o podobnym składzie:

– był pierwszym produktem leczniczym zwalczającym łupież na rynku (90% wskazań),
– jest produktem oryginalnym (88% wskazań),
– jest produkowany przez renomowaną firmę farmaceutyczną (84% wskazań),
– posiada badania kliniczne (84% wskazań).
Badania wykazały, że rekomendując swoim pacjentom określoną terapię przeciwłupieżową, dermatolodzy zwracają uwagę przede wszystkim na następujące cechy szamponu przeciwłupieżowego: skuteczność działania, bezpieczeństwo dla pacjenta oraz status szamponu jako leku. Nie bez znaczenia jest także przystępna cena produktu.
Badania potwierdziły, że eksperci wolą polecać szampon Nizoral® niż jego kosmetyczne tańsze kopie. Spośród szamponów przeciwłupieżowych z 2% ketokonazolem dostępnych na polskim rynku dermatolodzy zdecydowanie najczęściej zalecają Nizoral®.
Nizoral® stworzono po to, aby bezwzględnie walczyć z problemem łupieżu.
Na polskim rynku Nizoral® był pionierem, pierwszym szamponem przeciwłupieżowym dostępnym w aptekach bez recepty. Preparat znany był już w czasach, gdy szampony kojarzyły się tylko z kosmetykami do mycia włosów. Swą pozycję lidera na rynku Nizoral® utrzymuje po dziś dzień.
Nizoral® należy stosować dwa razy w tygodniu, przez okres od dwóch
do czterech tygodni. Łupież jest dolegliwością często nawracającą, dlatego producent zaleca stosowanie szamponu również profilaktycznie raz na dwa tygodnie.
Leczniczy szampon przeciwłupieżowy Nizoral® jest dostępny tylko w aptekach w następujących opakowaniach i sugerowanych cenach dla pacjenta: butelka 60 ml cena 28 zł, saszetki 6 x 6 ml w cenie 18 zł.
* Badanie przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC w marcu 2006 r. metodą ilościową CATI, próba całkowita N=100, miejska, ogólnopolska.

Thursday, 3 August 2006