Fenty Beauty od 7 września w perfumeriach Sephora

Kosmetyki Rihanny dopiero rok temu pojawiły się na rynku kosmetycznym, a już zyskały miano kultowych. Nie trzeba było długo czekać, żeby zaczęły rozwijać swą ekspansję poza USA i już wkrótce dostępne będą także dla polskich klientek!

Fenty Beauty od 7 września w perfumeriach Sephora

Rihanna stworzyła swoją międzynarodową markę makijażową we współpracy z Kendo – inkubatorem nowych marek beauty, należącym do LVMH. Premiera Fenty Beauty miała miejsce we wrześniu 2017 roku, w 17 krajach. Było to pierwsze tego typu wydarzenie. Od tej pory marka zadebiutowała we Włoszech i w Arabii Saudyjskiej.

Teraz, dzięki najnowszej fali ekspansji rynku, jeszcze więcej klientów będzie miało dostęp do asortymentu Fenty Beauty – lekkich, jak powietrze formuł i odcieni stworzonych dla każdego. Marka będzie dostępna w 29 krajach, w ponad 2 000 punktach sprzedaży na całym świecie.

Fenty Beauty od 7 września w perfumeriach Sephora

W Polsce wszystkie produkty Fenty Beauty będą dostępne na wyłączność w Sephora. FB redefiniuje zasady piękna, tworząc ultra lekkie formuły, idealne do warstwowej aplikacji i kompletną gamę odcieni, stworzonych dla każdego. Zgodnie z wyznaczonym przez Rihannę warunkiem inkluzywności, Fenty Beauty oferuje szeroką gamę produktów, dla tonacji skóry tradycyjnie uważanych za trudne do dopasowania, a także formuły odpowiednie do skóry każdego typu, z naciskiem na uniwersalne odcienie. Produkty do cery zostały opracowane specjalnie, aby wzajemnie się uzupełniały i umożliwiały każdemu stosowanie Fenty Face – autentycznej metody Rihanny dla cery o zabójczym blasku.

Fenty Beauty od 7 września w perfumeriach Sephora

„Fenty Face została stworzona dla kobiet o wszystkich odcieniach skóry i typach osobowości.” – mówi Rihanna – „To kluczowe kroki na początek każdego makijażu, bez względu, jaki look chcesz osiągnąć. Tu zaczyna się zabawa!”. Przetestowany na scenie, na backstage’u i w codziennym życiu sekret promiennej cery, zawarty jest w pierwszym kroku rytuału Fenty Face – lekki matujący filtr, następnie strategicznie nałożony rozświetlacz a na koniec przeciwdziałanie świeceniu się skóry przez matowienie jej na bieżąco w ciągu dnia, zawsze i wszędzie. Dla Rihanny gotowość do zdjęć to skóra, która się nie świeci.

Premierowy asortyment, obejmujący 114 referencji, będzie zawierał również: trwałą pomadkę w płynie – Stunna Lip Paint Longwear Fluid Lip Color w idealnie uniwersalnym odcieniu czerwieni oraz matowe pomadki z linii Mattemoiselle Plush Matte Lipsticks, w 14 odcieniach o wysokooktanowych pigmentach, odpowiednich do każdego nastroju i tonacji skóry. Dostępne będą również trzy podwójne rozświetlacze – Killawatt Foil Freestyle Highlighter Duos, o tej samej lekkiej i trwałej formule co wersja oryginalna, w nowej ultra odblaskowej, metalicznej odsłonie. Kolekcja premierowa będzie również obejmowała: linię Moroccan Spice Collection – paletę cieni do powiek Moroccan Spice Eyeshadow Palette – 16 bogatych w pigmenty odcieni w wersji mat i połysk, bazę pod cienie do powiek – Pro Filt’r Amplifying Eye Primer, eyeliner – Flyliner Longwear Liquid Eyeliner oraz dwa pędzle do cieni.

Fenty Beauty od 7 września w perfumeriach Sephora

Rihanna nie tylko opracowała każdy detal wszystkich produktów Fenty Beauty, ale również osobiście wybrała dwóch prestiżowych makijażystów, którzy reprezentują markę na całym świecie. Międzynarodowy zespół tworzą Priscilla Ono i Hector Espinal. Produkty marki Fenty Beauty by Rihanna będą dostępne w Polsce, na wyłączność w Sephora, od 7 września 2018 roku.