Rozwód,uzasadnienie wyroku,apelacja.

  • Autor
    Odp.
  • Kawoszka
    Member
    • Tematów: 4
    • Odp.: 165
    • Zapaleniec

    Mógłby się skarżyć gdyby wnioskował o wyroku wskazującym winę któreż ze stron. Piszesz, że wyrok zapadł bez orzekania o winie.
    Czy facet stawi się na rozprawie? I o co wnioskowali? Bo jak chcieli rozwodu i mąż się stawił na rozprawie, przy czym nie chcieli orzekania o winie to wydaje mi się, że może się odwoływać ale bez powodzenia.
    Opłaty za postępowanie sądowe byłyby wtedy uzależnione od wyroku bądź sąd wskazuje kto ma je ponieżć. Nie jestem prawnikiem.

    kasia123
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 3
    • Początkujący

    najlepiej udać sie do adwokata w tej kwestii, nie ma co gdybac

    ona-88
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 4
    • Początkujący

    jesili chodzi o skomplikowane rozwody to satnowczo radze isc do adwokata, aj bylam w kancelarii Brykczyńskich i wcale nie wzieli tak duzo za porade, a dzieku temu sprawa poszla gladko i bez dod. probelmow

    Hard
    Member
    • Tematów: 168
    • Odp.: 1566
    • Maniak

    facet uważam powinien zawsze zapłacić za dziecko – i tym się nie przejmuj Kochanie….

    co innego wina – często to kobiety po prostu są winne całego tego zamieszania 🙄
    i w dodatku wmawiają dziecku, że tatuż ich nie kocha, a to wierutne kłamstwOOO 👿

    stalowaa56
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 4
    • Początkujący

    ciekawe..

    aannaajaszak
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 3
    • Początkujący

    Bo zazwyczaj faceci mowia ze tak kochaja dzieci a na ich oczach krzywdza najwazniejsza osobe w ich zyciu…

    Klementynka473
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 2
    • Początkujący

    dokładnie…

    Izka3008
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 13
    • Bywalec