Jaki nowy biznes otworzyli Lewandowscy?

O małżeństwie Lewandowskich jest ostatnio dość głośno. Robert Lewandowski w idealnym momencie postanowił i otworzyć firmę Stor9. Ma się ona zajmować komunikacją marketingową. Początkowo pod swoją pieczą będzie miała oczywiście samego zainteresowanego, wraz z żoną. Docelowo jednak ma kreować wizerunki innych znanych publicznie osób.

„Jestem dumny, że gram dla tego kraju, w mieście, które kocham. Szacunek dla tej drużyny! Dziękuje też wszystkim, którzy pomagają nam w realizacji marzeń o awansie na mistrzostwa świata!”


Taki wpis na swoim profilu Facebookowym dodał Lewandowski po wygranym meczu eliminacji do mistrzostw świata. Polska wygrała 3:1 z Rumunią. Polski z Rumunią. 185 tysięcy reakcji, ponad 2 tysiące udostępnień o czymś świadczą. Świetnie promuje swój wizerunek w sieci, dzięki czemu coraz częściej odzywają się do niego i jego żony firmy odnośnie współpracy, tak jak ostatnio Huawei, a wcześniej Vistula, Head’n’Shoulders, Gillette, Coca Cola czy Foods by Ann.

Rosnąca popularność to główny powód założenia agencji Stor9. Firma będzie się zajmować tworzeniem i realizowaniem strategii marketingowej łącząc wszystkie sfery zawodowej aktywności Roberta i jego żony Anny. Celem jest profesjonalne kreowanie wizerunku najsłynniejszej pary w Polsce. A kolejno przełożenie podobnych działań na innych zainteresowanych.

Na czele agencji pieczę będą sprawować Anna Zielińska, prezes firmy Stor9_, z 10-letnim doświadczenie, w komunikacji marketingowej. Współpracować będzie z zespołem Lewandowskich, czyli Mariuszem Siewierskim (odpowiedzialnym za współpracę z partnerami biznesowymi), Moniką Rebizant (zajmującą się komunikacją) oraz Aleksandrą Dec (koordynującą eventy z udziałem pary).

– Chcemy kontynuować tworzenie spójnych, wiarygodnych i przede wszystkim wysokiej jakości treści z udziałem Anny i Roberta. Jeśli będzie to content związany z kampaniami marketingowymi, to naszym głównym zadaniem będzie stworzenie takiej platformy komunikacji, która będzie działała korzystnie zarówno dla ambasadora, jak i dla promowanej marki. Wymiernym sukcesem będzie dla nas opowiadanie takich historii, które przełożą się na pozytywny odbiór użytkowników – mówi Anna Zielińska.

– Stor9_ to dla mnie i mojej żony pewnego rodzaju centrala, która z jednej strony ma ułatwić zarządzanie naszymi działaniami o charakterze biznesowym, a z drugiej usprawnić naszą komunikację zewnętrzną, w szczególności tę internetową – mówi Robert Lewandowski.

W dbaniu o dobry wizerunek małżeństwa pomaga im około 50 osób. – Ta grupa ciągle się rozrasta. I bardzo dobrze, ponieważ mamy coraz więcej rzeczy do zrobienia – mówi Robert Lewandowski. – Jesteśmy profesjonalistami. Żeby zachować światowe standardy, potrzebujemy wsparcia z zewnątrz. Dużo oczekujemy od siebie, ale również od ludzi, którzy z nami współpracują.