Koniec nudy! Kolekcja Wrangler na sezon jesień-zima 2016

Kolekcja Wranglera na sezon jesień-zima już jest, a wraz nią nowa kampania reklamowa zatytułowana „Wild Way Home”.

wrangler-jpg2
Koniec nudy! Kolekcja Wrangler na sezon jesień-zima 2016

Alternatywna, nieznana droga przez miasto – oto, na co kierują w kampanii naszą uwagę uznani miejscy wspinacze, James Kingston i Magdalena Sieczkarek (z pochodzenia Polka), a wtórują im słowa poezji Harry Baker’a, zwycięzcy brytyjskiego konkursu Poetry Slam: Jest jeszcze inna droga, inna niż ta z punktu A do B… Istnieje dzika droga. W polskim projekcie uczestniczą: Katarzyna Milewska – fotografka i miłośniczka rowerów, Kuba  Jankowski – znany youtuber i pasjonat przygód  oraz Ania i Marcin – koneserzy dobrego jedzenia, prowadzący blog lifestylowy Mammamia. Każda z osób miała pokazać swoje miasto od innej, niecodziennej strony. Dodatkowym tłem są ubrania marki Wrangler –  mają surowy charakter, ciekawe detale i idealnie współgrają z ciałem, nie ograniczając komfortu ruchu.

Koncept Wild Way Home w pełni odzwierciedla ducha przygody drzemiącego w marce i jej klientach. Chcemy przesłać światu pozytywny komunikat – każdy dzień jest w twoich rękach, więc skończ z rutyną i daj się zaskoczyć! Chcielibyśmy zachęcić ludzi do wykorzystywania każdej chwili – małe, niepozorne skrawki dnia mogą być źródłem szczęścia – dodaje Rino Castiglione, prezes Wrangler EMEA.

 

wrangler-jpg4
Koniec nudy! Kolekcja Wrangler na sezon jesień-zima 2016
wrangller6
Koniec nudy! Kolekcja Wrangler na sezon jesień-zima 2016
wrangler-jpg1
Koniec nudy! Kolekcja Wrangler na sezon jesień-zima 2016
wrangler-jpg3
Koniec nudy! Kolekcja Wrangler na sezon jesień-zima 2016
wrangler
Koniec nudy! Kolekcja Wrangler na sezon jesień-zima 2016