Magda Gessler ma nowy pomysł na biznes. Co tym razem będzie sprzedawać?

Najsłynniejszej restauratorce w Polsce nie brakuje głowy do interesów, choć jej pomysły nie zawsze odnoszą sukces...

Magda Gessler ma nowy pomysł na biznes. Co tym razem będzie sprzedawać? Foto: Facebook

Najwięcej witaminy mają polskie dziewczyny – ogłosiła radośnie Magda Gessler na swoim profilu w serwisie Facebook i załączyła odnośnik do wywiadu, w którym ujawnia swój nowy projekt. – Suplementy Panawit są dla wszystkich. Jest ich około czterdzieści i dla każdej grupy wiekowej są inne, więc wszyscy coś dla siebie znajdą.

Promowane przez restauratorkę suplementy mają dodawać wigoru i energii do codziennych działań. W skład preparatu ma wchodzić specjalnie wyselekcjonowana mieszanka witamin i minerałów. – Chodzi o to, żeby człowiek czuł się dobrze, żeby w miejscu, gdzie jest bardzo duże zanieczyszczenie powietrza, to zanieczyszczenie było mniej odczuwalne, żeby po dużej kuracji antybiotykami flora bakteryjna była odpowiednia – wyjaśnia Gessler. – Rzeczywiście daje to rezultaty, że chce się żyć dobrze. Mimo że wstałam dzisiaj o 6.00 i spałam cztery godziny.

Foto: instagram.com/magdagessler_official

Suplementy diety to nie pierwszy autorski projekt Magdy Gessler. Dwa lata temu głośno było o sygnowanej jej nazwiskiem marce wędliniarskiej Besos, którą przez kilka miesięcy aktywnie promowano w mediach społecznościowych. Produkty jednak szybko wycofano ze sklepów z powodu niskiej sprzedaży i stosunkowo wysokich cen. Choć o marce Besos słuch zaginął, restauratorka nie traci zapału do nowych przedsięwzięć! Czy jej nowy produkt okaże się sukcesem?