Natalia Siódmiak w kampanii znanej polskiej marki!

Światowej sławy topmodelka została twarzą najnowszej kolekcji marki Patrizia Aryton. Przed obiektywem fotografki, Magdaleny Łuniewskiej, Natalia Siódmiak zaprezentowała cztery główne linie kolekcji, a także efekty współpracy między Patrizia Aryton a projektantem Dawidem Tomaszewskim. Wszystko to w prostej, a jednocześnie wyrafinowanej sesji,pełnej kolorów i subtelnego, ale zmysłowego piękna.

Natalia Siódmiak w kampanii znanej polskiej marki!
Natalia Siódmiak w kampanii znanej polskiej marki!

Modern Retro, Twisted Classics, Outdoor Chic i Urban Nomad, to cztery zróżnicowane pod względem charakteru i nastroju linie, które pozwalają na stworzenie komplementarnych stylizacji. Wspólnym mianownikiem dla poszczególnych tematów jest opowieść o zmysłowej kobiecości oraz reinterpretacji klasyki w połączeniu z najnowszymi tendencjami. Wszystkie elementy kolekcji powstały z uwzględnieniem najwyższych jakości materiałów oraz doskonałych form. W rolę gwiazdy kampanii wcieliła się Natalia Siódmiak, światowej sławy topmodelka, która pracowała dla takich domów mody, jak Givenchy, Chanel czy Alexander Wang, a sesje z jej udziałem pojawiają się regularnie w Harper’s Bazaar czy Vogue.

MODERN RETRO

Nastrój kolekcji – rozpoczęcie jesiennego sezonu reprezentują ultra kobiece formy z nutą postmodernistycznego stylu, które ożywają w nowoczesnych i blokowych połączeniach kolorystycznych.

Sylwetka – jest podkreślona przez minimalistyczne i wyważone cięcia, które zostają zintegrowane w mono-kolorystycznych tkaninach.

Inspiracje/referencje – enigmatyczny w swojej historii, pełen nastrojowych kadrów i wyrafinowanych połączeń kolorystycznych film „Limits of control” w reżyserii Jima Jarmusha. Jedna ze scen obrazu rozgrywa się w otoczeniu monumentalnej i postmodernistycznej architektury, jaką jest wieżowiec Torres Blancas w Madrycie.

Natalia Siódmiak w kampanii znanej polskiej marki!

TWISTED CLASSICS

Nastrój kolekcji – Współczesna reinterpretacja kobiecej klasyki czerpiąca ze złotej ery lat 60. Linia została podzielona na dwie odsłony kolorystyczne. Pierwsza z nich utrzymana jest w ciepłych odcieniach złocistego beżu uzupełnionego delikatnym odcieniem błękitu. Druga to połączenie strukturalnych szarości z dodatkiem ponadczasowej czerni.

Sylwetka – jest wyrafinowana i harmonijna z subtelną nutą retro glamour.

Inspiracje/referencje – podobnie jak w przypadku Modern Retro, również ta linia sięga po inspiracje z „Limits of control” i organicznej architektury Francisco Javier Sáenz de Oizy, a także ze stylu ikony lat 60 : Jackie O’ Kennedy.

Natalia Siódmiak w kampanii znanej polskiej marki!

OUTDOOR CHIC

Nastrój kolekcji – Linia ta jest esencją naturalności i nonszalanckiego stylu, który został zaszyty w komfortowych, nowoczesnych formach oraz luksusowych miękkich dzianinach.

Sylwetka – jest lekko wydłużona, zbudowana z otulających i strukturalnych warstw dzianin, tworzących spójną całość, która sprawdzi się w codziennych niewymuszonych stylizacjach.

Inspiracje/referencje – pełna nastrojowości i poezji fotografia Noriaki Yokosuka; geometryczna i współczesna architektura Cumulus autorstwa studia Patterson Associate.

Natalia Siódmiak w kampanii znanej polskiej marki!

URBAN NOMAD

Nastrój kolekcji – Linia czerpie inspiracje z etnicznej, współczesnej sztuki rzemiosła, która zostaje połączona z modowym echem lat 70.

Sylwetka – tworzona na bazie blokowych połączeń kolorystycznych, podkreślona przez czyste cięcia i wyrafinowane detale.

Inspiracje/referencje – również ta linia jest bliska nastrojowości prac Noriaki Yokosuka nawiązując jednocześnie do surowego minimalizmu luksusowej rezydencji Seascape autorstwa studia Patterson Associate.

Natalia Siódmiak w kampanii znanej polskiej marki!

Premiera kampanii i kolekcji miała miejsce 20 lipca 2017 roku. Kolekcja Patrizia Aryton x Dawid Tomaszewski dostępna będzie od początku września w salonach marki i platformach online.