Polska marka tworzy limitowaną kolekcję z Chiarą Ferragni

Polska marka łączy siły z The Blonde Salad, internetową platformą stworzoną przez modową influencerkę pochodzącą z Włoch, Chiarę Ferragni. Razem tworzą ekskluzywną, limitowaną kolekcję kapsułową.

Zaquad x The Blonde Salad. Foto Zaquad

Ubrania konceptu modowego ZAQUAD, założonego przez Annę Banaczek, która pełni rolę głównej projektantki, noszone są przez takie gwiazdy jak Maffashion, Anna Lewandowska, Anna Skura, Małgorzata Rozenek, Paulina Sykut-Jeżyna czy Sandra Kubicka. Marka uwielbiana jest także przez stylistów, czego przejawem są liczne sesje w takich  magazynach, jak: Elle, Harper’s Bazaar czy VIVA. Współpraca z The Blonde Salad jest niezwykle ważnym punktem w rozwoju marki ZAQUAD. Właścicielka serwisu – Chiara Ferragni, jak podaje magazyn Forbes, jest bowiem najbardziej wpływową influencerką modową na świecie.

W 2016 roku serwis The Blonde Salad wprowadził innowacyjną platformę e-commerce, która współpracuje ze starannie wyselekcjonowanymi markami, tworząc kolekcje ubrań i akcesoriów w limitowanych edycjach. Co ważne, projekty te są dostępne tylko i wyłącznie na www.theblondsalad.com. Do tej pory platforma może pochwalić się kolaboracjami z takimi brandami, jak: Rebecca Minkoff, Elizabeth Arden, Superga czy nawet Giuseppe Zanotti. Dziś do tego grona zalicza się także polska marka ZAQUAD.
ZAQUAD x TBS przedstawia nam limitowaną kolekcję dla kobiet. Jest ona błyszcząca i urocza, a przy tym wnosi powiew świeżości, w niezwykły sposób podkreślając młodość. Składa się z trzech sukienek: siatkowanej z haftami w gwiaździsty wzór, dostępnej w dwóch kolorach: atramentowej czerni i delikatnej bieli oraz połyskującej mini z cekinami.