Prezentacja najnowszej kolekcji Caprice 2018/2019

Prezentacja najnowszej kolekcji Caprice. Foto Akpa

Marka Caprice zaprezentowała kolekcję butów na sezon jesień-zima 2018/2019, jednocześnie przedstawiając swoją nową ambasadorkę. Natasza Urbańska to znakomity wybór – aktorka, piosenkarka i tancerka, która słynie z niebanalnego stylu i świetnego wyczucia trendów. Artystka idealnie odnalazła się w roli nowej ambasadorki marki, której jest fanką. „W życiu stawiam na jakość i to właśnie tę jakość odnalazłam w Caprice.

Prezentacja najnowszej kolekcji Caprice. Foto Akpa

Wszystko, co robię, ma zawsze być na najwyższym poziomie, dlatego utożsamiam się z tą marką, która jest na polskim rynku już od 1994 r. i zawsze stawiała na jakość, wygodę i najlepsze rozwiązania. Jestem absolutnie zakochana w botkach z najnowszej kolekcji, które są piękne, kobiece, a do tego szalenie wygodne. Ciężko jest mi zdecydować się wyłącznie na jeden model – chce mieć je wszystkie! Podobnie zresztą jak moja mama i siostra – obie bardzo się cieszą, że zostałam ambasadorką marki, której od lat są fankami” – powiedziała Natasza Urbańska. W jesienno-zimowej kolekcji Caprice nie zabrakło klasycznych
sztybletów, czarno-brązowych kozaków z wysoką cholewką, śniegowców, czy też sportowych butów na płaskiej podeszwie. Pojawiło się też kilka modeli botków za kostkę, na modnych obcasach słupkach. A wszystko to z najwyższej jakości skóry naturalnej i z zastosowaniem technologii „walking on air”, która zapewnia stałą amortyzację.

Prezentacja najnowszej kolekcji Caprice. Foto Akpa

 

Marka Caprice od lat jest uwielbiana przez gwiazdy, które zawsze licznie pojawiają się na prezentacjach nowych kolekcji. Tym razem, wśród gości pojawiły się m.in. Sonia
Bohosiewicz, Zofia Ślotała, Monika Zamachowska, Karolina Pilarczyk, Anna Samusionek, Anna Korcz, Olga Borys, Agnieszka Mrozińska, Maja Hyży, Anna Skura, Aleksandra Kostka. „Caprice to przede wszystkim wygoda i za to też polubiłam tę markę. Buty, w których można przechodzić cały dzień? Wchodzę w to! Dodatkowo, muszę pogratulować marce nowej ambasadorki – Natasza jest uosobieniem stylu, a zdjęcia z najnowszej kampanii reklamowej są przepiękne” – przyznała Sonia Bohosiewicz. „Cieszę się, że miałam okazję poznać lepiej markę Caprice i wiem, że to buty, które zostaną ze mną na dłużej, głównie ze
względu na porządne wykonanie i uniwersalne fasony, które pasują do niemalże wszystkiego. Jako mama, która jest ciągle w ruchu, jestem zachwycona wygodnymi wkładkami, które sprawiają wrażenie unoszenia się w powietrzu, co w codziennym pędzie jest zbawienne” – dodała Zofia Ślotała. „Uwielbiam buty, zwłaszcza te na wysokich obcasach – stawiam na elegancję zawsze i wszędzie. Chciałabym obalić stereotyp kobiety zajmującej się sportami samochodowymi, którą ludzie wyobrażają sobie tylko w płaskich, sportowych butach. Ja uwielbiam szpilki, zwłaszcza te wygodne, a takich nie brakuje u Caprice. Cenię sobie piękną linię butów tej marki i porządne wykonanie. Nosząc buty Caprice czuję się swobodnie, ale też bardzo kobieco” – powiedziała Karlina Pilarczyk.

Prezentacja najnowszej kolekcji Caprice. Foto Akpa