Redakcja testuje kosmetyki marki Bobbi Brown

Marka na świecie istnieje już od 1991 roku, a nazwa pochodzi od imienia i nazwiska jej twórczyni. Wszystko zaczęło się od dziesięciu pomadek, które już pierwszego dnia skradły serca kobiet i zostały sprzedane w 100 egzemplarzach. Marka postanowiła więc zachwycać całą gamą kosmetyków do codziennego makijażu.

Testujemy Bobbi Brown

Motto marki to:

„Kobiety chcą pozostać sobą:
jedynie wyglądać przy tym piękniej
i czuć się bardziej pewne siebie”

Kosmetyki są naturalne i mają pomagać w tworzeniu makijażu codziennego tak, by nie obciążał i uwydatniał to, co najlepsze w kobiecie.

Redakcja po testach:

  • Szminka z drobinkami idealnie rozprowadza się na ustach tworząc barierę ochronną wyglądającą jak perły
  • Eyeliner jest wyjątkowo trwały i fantastycznie rozprowadza się na powiece

Nasze uwagi:
By stworzyć idealną kreskę na oku trzeba umieć posługiwać się pędzelkiem, a to nie lada wyzwanie dla początkujących z eyelinerem pań!