Różnorodność i wielopokoleniowość w kolekcji jesień/zima 2016 znanej marki

Afirmacja życia, różnorodność i wielopokoleniowość to główne motywy przewodnie jesienno-zimowej kampanii marki.

OCHNIK_KURDT-0036_SUKDT-0001
Różnorodność i wielopokoleniowość w kolekcji jesień/zima 2016 znanej marki

Swą najnowszą kolekcją OCHNIK udowadnia, że moda zmienną jest, a poszukiwanie nowych dróg oraz poszerzanie horyzontów skutkuje oryginalnymi pomysłami, które wzbogacają codzienność i dodają jej kolorytu. Bogactwo form, materiałów i kolorów daje możliwość wyboru oraz tworzy przestrzeń do stylowych eksperymentów. To właśnie ukazanie tego ogromnego potencjału było celem sesji zdjęciowej kampanii jesień/zima 2016, której motywami przewodnimi uczyniono różnorodność  i wielopokoleniowość.

Wykonanie zdjęć powierzono uznanej fotograf Aldonie Karczmarczyk, zaś bohaterami kampanii uczyniono postaci w różnym wieku z ich odrębnymi stylami i osobowościami, będące ucieleśnieniem hasła „Fashion comes from your uniqueness”. Na planie zdjęciowym wszystkich urzekła swoją szlachetną, dojrzałą urodą Lisskulla Ljungkvist-Wagner, której korzenie rodzinne sięgają dalekiej północy. Niesłychaną, młodzieńczą energią i humorem zarażał wszystkich Rodolph von Blon – Francuz, na co dzień mieszkający w Barcelonie. Świeżość, spontaniczność oraz naturalną witalność na plan zdjęciowy wniosła zaś „ młoda krew” modelingu – Marta Przybylska, Patrycja Traczyk oraz Staszek Bielawa.  Ta barwna mieszanka charakterów doskonale wpisała się również w kontekst zdjęć wizerunkowych nawiązujących do popularnego zwyczaju robienia selfie, jako doskonałego sposobu na wyrażenie radości, optymizmu oraz afirmacji życia – pozytywnych wartości i emocji, z którymi utożsamia się marka.
Pierwsze modele z kolekcji jesień/zima 2016 trafią do sprzedaży już 4 sierpnia!