Sephora wspiera edukację zawodową dziewcząt z domów dziecka

Sephora kontynuuje współpracę z Fundacją Sukcesu Pisanego Szminką. Sowia lampka z oferty świątecznej trafiła już do wszystkich perfumerii, a dochód z jej sprzedaży wesprze nowy program Fundacji.


Dochód ze świątecznej, uroczej lampki sowy, sprzedawanej w perfumeriach Sephora, wesprze nowy projekt Fundacji Sukcesu Pisanego SzminkąFUN. TECH. FUTURE. Ogólnopolski projekt fundacji Olgi Kozierowskiej, skierowany jest do utalentowanych dziewcząt z domów dziecka i ubogich rodzin, wkraczających na rynek pracy.

Czym jest FUN. TECH. FUTURE.?

FUN. TECH. FUTURE. to program edukacyjno-zawodowy stworzony z myślą o młodych kobietach w wieku 18-19 lat, które potrzebują motywacji, konkretnej wiedzy oraz wsparcia, by zbudować kompetencje potrzebne do wejścia na rynek pracy. Wszystko po to, aby pomóc im w usamodzielnieniu się i ułatwić wejście w dorosłość. Główne elementy projektu to: warsztaty w wybranych lokalizacjach w całej Polsce, dedykowane kursy on-line i video pigułki wiedzy, płatne staże oraz mentoring dla najzdolniejszych uczestników podczas kampusu.
– Dziewczęta opuszczające domy dziecka i rozpoczynające dorosłość są bardzo słabo przygotowane do wchodzenia na rynek pracy. Różne raporty i badania pokazują̨, że brakuje im podstawowej wiedzy, która mogłaby im pomóc w napisaniu CV, znalezieniu pracy lub założeniu własnej działalności. Chcemy przeciwdziałać wykluczeniu i dać im realną szansę na zmianę. – mówi Olga Kozierowska, współzałożycielka Fundacji Sukcesu Pisanego Szminką.

Sephora lubi pomagać!

Już po raz drugi w tym roku Sephora wspiera lokalną fundację poprzez sprzedaż dedykowanego produktu w swoich perfumeriach.
– Okres przedświąteczny i świąteczny sprzyja wspieraniu innych i pomaganiu. Mamy nadzieję, że nasza lampka będzie cieszyła się zainteresowaniem klientów, którzy dzięki niej poczują magię świąt i wraz z nami wesprą realizację projektu FUN. TECH. FUTURE. – mówi Małgorzata Dzięcielewska, Dyrektor Marketingu Sephora Polska. – Sephora w Polsce oraz na świecie, dodaje kobietom wiary we własne możliwości. Inspirujemy, uczymy, podpowiadamy jak m.in. poprzez pracę nad własnym wizerunkiem, wejść na rynek pracy. – dodaje.

„Sowia lampka” dostępna jest we wszystkich perfumeriach Sephora oraz na www.sephora.pl od listopada do wyczerpania zapasów w cenie 49 zł.

Wpis znaleziono dzięki:

- Sephora

- Fundacja

- Edukacja