Wzmocnienie organizmu – szybsze i prostsze niż myślisz!

Wraz z nadejściem wiosny budzimy się do życia po zimowym letargu. Chętniej wychodzimy z domu, chcemy więcej działać, częściej spotykać się z przyjaciółmi, być bardziej aktywnymi. Cóż z tego, kiedy na nasze zamiary zwyczajnie nie starcza nam sił i zamiast ruszać z werwą do ogródka, na boisko albo na kort, my zaszywamy się w domu albo zalegamy w łóżku, żeby trochę odpocząć. Tak mogą wyglądać objawy osłabienia organizmu, który najwyraźniej potrzebuje wzmocnienia po długiej zimie. Jeśli go nie wzmocnimy, nie tylko nie będziemy mieć siły na codzienne czynności albo wiosenne wyzwania, ale również nie obronimy się przed czyhającymi wszędzie infekcjami.

 

wzmocnienie organizmu
Wzmocnienie organizmu – szybsze i prostsze niż myślisz

Wraz z nadejściem wiosny budzimy się do życia po zimowym letargu. Chętniej wychodzimy z domu, chcemy więcej działać, częściej spotykać się z przyjaciółmi, być bardziej aktywnymi.

Cóż z tego, kiedy na nasze zamiary zwyczajnie nie starcza nam sił i zamiast ruszać z werwą do ogródka, na boisko albo na kort, my zaszywamy się w domu albo zalegamy w łóżku, żeby trochę odpocząć. Tak mogą wyglądać objawy osłabienia organizmu, który najwyraźniej potrzebuje wzmocnienia po długiej zimie. Jeśli go nie wzmocnimy, nie tylko nie będziemy mieć siły na codzienne czynności albo wiosenne wyzwania, ale również nie obronimy się przed czyhającymi wszędzie infekcjami.

Co na wzmocnienie organizmu?

Wszyscy wiemy o dobroczynnym wpływie witamin na nasz organizm. Ich codzienną dawkę zalecają nam dietetycy w postaci surówek, sałatek i owocowych soków. Jednak przyznać trzeba, że smak owoców czy warzyw na przednówku do najprzyjemniejszych nie należy. Przechowywane w trakcie zimy w magazynach, zleżałe i pryskane substancjami konserwującymi nie smakują tak samo dobrze, jak w pełni sezonu i nie są też tak soczyste. Dlatego zastąpienie ich syntetycznymi odpowiednikami może być jak najbardziej uzasadnione. Do tego w suplementach diety znajdziemy odpowiednio zbilansowane proporcje różnych witamin i minerałów. Nie musimy martwić się, że któregoś z nich nam zabraknie.

Zdrowa porcja witamin

Na pewno kluczową rolę dla wzmocnienia organizmu będzie miała witamina C. Wszyscy wiemy jak bardzo jest nam potrzebna w trakcie choroby, jednak przyjmując jej dawkę profilaktycznie będziemy w stanie także się przed nią skutecznie ochronić, dzięki inaktywowaniu wolnych rodników oraz wspomaganiu produkcji kolagenu zapobiegającego przedostaniu się do organizmu bakterii i wirusów. Z kolei dla zdrowego wyglądu skóry niezbędna będzie witamina A, która u młodych ludzi zapobiega tworzeniu się trądziku, a u osób dojrzałych przeciwdziała powstawaniu zmarszczek. Ma ona także udział w polepszaniu wzroku oraz wpływa na rozwój kości, zębów i włosów. Jej sprzymierzeńcem jest także witamina E hamująca procesy starzenia się. Do wzmocnienia organizmu niezbędna jest także witamina D, bez której dojść może do demineralizacji kości, a przez to zwiększonej podatności na urazy. Z kolei niedobór witaminy K zaburza krzepnięcie krwi i wydłuża czas gojenia się ran. Natomiast zdecydowaną poprawę samopoczucia zyskamy dzięki odpowiedniej dawce witamin z grupy B. I tak, witamina B12 pomaga utrzymać układ nerwowy, pamięć i koncentracje w optymalnej formie, B1 łagodzi objawy stresu i poprawia sprawność umysłową, a B6 pozwoli dobrze się wyspać i wypocząć podczas snu, bo eliminuje nocne skurcze mięśni i drętwienia. Warto wczytać się w skład suplementów na wzmocnienie organizmu, żeby poznać pełen zestaw zawartych w nich witamin, tak jak tutaj: http://www.vigorup.pl/naturalne-wzmocnienie-organizmu.html.

ZDS, czyli co za dużo to nie zdrowo

Nie można mówić o zdrowej dawce witamin bez uwzględnienia zalecanego dziennego spożycia dla każdej z nich. W ulotce suplementu diety, zwróćmy uwagę na skrót ZDS przy każdym z jego składników, który określa w procentach, ile dziennego zapotrzebowania pokryjemy zażywając jedną jego dawkę. Jest to szczególnie istotne w przypadku przyjmowania minerałów i pierwiastków śladowych. Z przekraczaniem zalecanych dawek ich dziennego spożycia lepiej nie eksperymentować, bo może to odbić się negatywnie na naszym zdrowiu. Nie zapominajmy, że zjadając śniadanie czy obiad sporo z tych pierwiastków i minerałów  już sobie dostarczyliśmy w pożywieniu. Na przykład dzienne zapotrzebowanie na wspomagający odporność i działający znacząco na wzmocnienie organizmu selen,  wynosi zaledwie 55µg (mikrogramów), a i tak pewną jego ilość przyjęliśmy jedząc w danym dniu zboża, pestki dyni, chude mięso lub ryby, a także pijąc mleko.

Kompleks energetyczny na kompleksy

Nie myślmy jednak, że suplementy diety składają się jedynie ze sztucznie wyselekcjonowanych witamin, pierwiastków i związków chemicznych. W preparatach pomagających na wzmocnienie orgazmu nie może zabraknąć składników pochodzących z naturalnych źródeł. Skomponowany z ekstraktów kakaowca, yerba mate i guarany kompleks energetyczny pozwoli nam pozbyć się wszelkich kompleksów dotyczących naszej kondycji fizycznej. Stymulujące działanie guarany polega na znoszeniu zmęczenia fizycznego i psychicznego, a także na zwiększaniu koncentracji i zapamiętywania. Z kolei yerba mate  dostarcza polifenoli mających właściwości przeciwutleniające, poprawiające odporność DNA na uszkodzenia oraz obniżające poziom cholesterolu. W końcu kakaowiec podnosi poziom serotoniny, a więc znacząco poprawia nasze samopoczucie poprzez zredukowanie stresu i wzrost  uczucia  szczęścia. To dopiero prawdziwe wzmocnienie organizmu!

Artykuł sponsorowany

Wpis znaleziono dzięki:

- Witaminy

- Zdrowa dieta

- Porcja witamin