Zalety współpracy z luksusowymi markami

Prestiżowe marki meblarskie przywodzą na myśl wyjątkowość, wysoką jakość oraz piękno.

Zalety współpracy z luksusowymi markami. Foto: materiały prasowe.

Wzornictwo i wykonanie luksusowych mebli, w połączeniu z funkcjonalnością, mają za zadanie zadowolić najbardziej wymagających klientów.

Ich kolejną istotną rolą jest wyznaczanie trendów w aranżacji wnętrz, które potem są inspiracją dla światowego designu. Inwestycja w takie produkty to inwestycja w przyszłość, komfort, styl i ekologię. Dobrze zaprojektowane dodatki towarzyszą ludziom przez większość życia, a niektóre z czasem zyskują na wartości.

Dla architektów ze Studio.O. najważniejsze jest tworzenie przestrzeni, które są przyjazne człowiekowi. To klienci, ich potrzeby, przyzwyczajenia i marzenia są priorytetem podczas powstawania i wdrażania projektów pracowni. Najważniejsza jest funkcjonalność oraz nastrój sprzyjający odpoczynkowi. Studio słynie z wykorzystywania naturalnych kolorów i materiałów do urządzania przestrzeni. Zaprojektowanie unikatowego wnętrza z charakterem nie byłoby możliwe bez współpracy z cenionymi markami meblowymi. Dzięki ich doświadczeniu, wiedzy, a przede wszystkim designowi możliwe jest stworzenie wymarzonego domu.

Luksus po włosku

Inwestując w markę luksusową, inwestujemy nie tylko w produkt, ale też w historię z nim związaną: w historię rodziny właścicieli marki, w ich filozofię tworzenia oraz wartości, z którymi możemy się utożsamiać – tłumaczy Aga Kobus ze Studio.O.

Projektanci wykorzystują produkty zarówno marek z długą historią, jak i tych młodszych. Architekci chętnie współpracują z Baxter Made in Italy. Meble tej marki są wynikiem idealnej receptury. Jest nią połączenie miłości do materiałów i designu oraz rodzinnej pasji. Firma umożliwiła Luigiemu i Paolo Bestetti przeniesienie włoskiej tradycji i wartości na arenę międzynarodową. Baxter Made in Italy na rynku funkcjonuje od 1990 roku i w niedługim czasie znalazł się w ścisłej czołówce ekskluzywnych marek meblarskich.

Zalety współpracy z luksusowymi markami. Foto: materiały prasowe.

Tradycja i design

Dobre marki chętnie inwestują we współpracę ze znanymi, sprawdzonymi projektantami lub „wschodzącymi” talentami. Takie działania wzbogacają ich ofertę i wyznaczają nowe trendy w designie. Z biegiem lat, tendencje te mogą zamienić się w styl, który na długo zagości na rynku wnętrzarskim. Marka Gervasoni chętnie współpracuje z cenionymi designerami. Łączy w ten sposób piękną, rodzinną historię z nowoczesnością. Założona w 1882 roku, obecnie prowadzona jest już przez trzecią generację rodu Gervasoni. Ich produkty to zetknięcie się włoskiej tradycji i nowoczesnych technik, a efektem są jedyne w swoim rodzaju, wysokiej jakości meble.

Najwyższa jakość

Największym wyróżnikiem marek luksusowych jest rzetelny, a co się z tym wiąże – kosztowny proces produkcji. Słynie z tego marka Chapel Parket. Są to ekskluzywne podłogi powstające w sposób przyjazny dla środowiska. Do ich produkcji wykorzystywane jest najwyższej jakości europejskie drewno dębowe. Podłogi Chapel Parket wytwarzane są tylko na zamówienie. Każde jest spersonalizowane tak, aby zapewnić unikatowość i najwyższą jakość projektu. Wstępne przygotowanie surowca koordynowane jest przez Houtindustie Schijndel – wiodącą międzynarodową firmę zajmującą się przetwórstwem drewna oraz produkcją podłóg, jednak finalny produkt powstaje już w Polsce.

Zalety współpracy z luksusowymi markami. Foto: materiały prasowe.

Z miłości do perfekcji

Każdy produkt po pojawieniu się na rynku jest naturalną drogą testowany przez klientów.

Marki luksusowe zapewniają serwis gwarancyjny na wysokim poziomie. Jeśli zostaną zauważone przez klientów bądź dystrybutorów niewielkie wady techniczne, estetyczne lub ergonomiczne, producent usprawnia produkt. Korygowany jest proces fabrykacji i wykluczane są mankamenty. Możemy zaobserwować na podstawie niektórych produktów, jak zmieniały z biegiem czasu swoją konstrukcję, kształt bądź materiał. – opowiada Aga Kobus.

Zalety współpracy z luksusowymi markami. Foto: materiały prasowe.