Zdrowie pracownika filarem sukcesu w biznesie

Pracownik to największa wartość firmy. Truizm, ale bez odpowiedniej kadry nie ma co marzyć o powodzeniu w biznesie. W kontekście sukcesu liczą się nie tylko kwalifikacje pracowników, lecz także to, czy pracodawca zwraca uwagę na właściwe środowisko pracy, by w pełni wykorzystać ich potencjał. Zdrowie jest tu szczególnie ważnym czynnikiem.

Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z tego, że zapewnienie pracownikom odpowiedniej opieki zdrowotnej jest sprawą kluczową. Coraz częściej oferty pracy zawierają zapewnienie prywatnej opieki medycznej. Rynek dostrzega tę tendencję, więc rośnie liczba firm, specjalizujących się w oferowaniu prywatnych usług medycznych dla biznesu.

Skorzystanie z prywatnych usług ma wiele zalet. Pierwsza – pracownik unika wielomiesięcznego czekania na konsultację albo badanie. W znacznie krótszym czasie może uzyskać diagnozę, wdrożyć leczenie. Ma to znaczenie z punktu widzenia odpowiedzialności biznesu za pracownika i jego bezpieczeństwo. Z drugiej strony pracodawca ogranicza ryzyko przedłużających się zwolnień chorobowych, co stanowi mierzalną wartość biznesową. Różnorodność zakresów świadczeń oraz form wdrożenia opieki medycznej sprawia, że oferty można bardzo dokładnie dopasować do potrzeb firmy i zatrudnionej załogi.

„Dostarczamy naszym klientom rozwiązania dopasowane do ich potrzeb oraz struktury firmy oraz doradzamy w wyborze placówek medycznych i odpowiedniego zakresu świadczeń” – zapewnia Tomasz Farny, Członek Zarządu Zdrowie w Firmie.

Szybkość kontaktu ma ogromne znaczenie. Dlatego zarówno placówki medyczne, jak i firmy oferujące dopasowane do konkretnego biznesu rozwiązania, nie wahają się sięgać po nowoczesne technologie ułatwiające kontakt z klientem. Jak chatboty, a także zdobywający coraz większą popularność widget połączenia zwrotnego ze strony WWW (tzw. call-back).

Call-back, ikonka ze słuchawką telefoniczną, znajdująca się zwykle w dolnej części strony, daje pewność szybkiego kontaktu. Jeśli zainteresowana osoba zostawi numer telefonu, w ciągu maksymalnie 21 sekund zadzwoni jej telefon. W tak łatwy i szybki sposób można skontaktować się ze Zdrowie w Firmie, bo firma doceniła zalety tego narzędzia.

„Zależy nam, aby nasza firma była postrzegana nie tylko jako dostarczająca najlepsze pakiety medyczne dostępne na rynku polskim, lecz również jako nowoczesna i dbająca o to, aby zainteresowani mogli się z nami szybko i łatwo skontaktować, dlatego zdecydowaliśmy się zastosować rozwiązanie firmy Dzinga” – relacjonuje Krzysztof Banaszewski, Prezes Zarządu Zdrowie w Firmie.

Otwarcie wielu kanałów komunikacji powoduje, że właścicielom biznesów łatwiej jest kontaktować się z firmami oferującymi najlepsze na rynku pakiety medyczne. Dla firm, korzystających z nowoczesnych narzędzi komunikacji, zysk ze skorzystania, chociażby z call-backa firmy Dzinga, to zarówno większe prawdopodobieństwo pozyskania klienta, jak i nie do przecenienia korzyści wizerunkowe.

Wspomniany w artykule widget inicjujący połączenie zwrotne, wchodzi w skład platformy do optymalnego zarządzania komunikacją w firmie, noszącej nazwę Communication Flow Management (CFM) i dostarczanej jako SaaS.

Call-back to nic innego jak prosty dodatek do strony internetowej. Umieszczenie go na witrynie i skonfigurowanie zajmuje zaledwie kilka minut. Nie jest do tego potrzebna zaawansowana wiedza informatyczna. Narzędzie można dopasować do layoutu strony, umieścić go w dowolnej jej części, jak również na dowolnej liczbie podstron.

Produkt firmy Dzinga uważnie obserwuje zachowanie użytkownika na stronie. Gdy user zamiesza opuścić witrynę, widget rozwija się w okienko, w którym umieszczona jest prośba o zostawienie numeru telefonu i przycisk potwierdzenia tej operacji. Jest też zapewnienie o kontakcie ze strony firmy w czasie do 21 sekund. I w takim czasie on następuje!

Dlaczego warto mieć na stronie widget call-back? Bo kosztuje mało, a daje dużo. Poprawia obsługę klienta, zwiększa liczbę połączeń, przyczynia się do wzrostu sprzedaży. Kontakt następuje w bardzo krótkim czasie, do tego nie z przypadkową osobą, lecz z kimś, kto może odpowiedzieć na konkretną potrzebę klienta, chociażby zaprezentować ofertę, wyjaśnić wątpliwości, doradzić. Widget Dzinga daje też dużą oszczędność na połączeniach (realizowane są przez internet, VoIP), a także trudne do przecenienia korzyści wizerunkowe.

Właściciel e-biznesu ma z widgetu dodatkową korzyść w postaci cennych danych analitycznych. Może się dowiedzieć, chociażby tego, kiedy klienci dzwonią do jego firmy najczęściej, o co pytają, który sprzedawca najbardziej przykłada się do pracy, który skrypt sprzedażowy działa na najlepiej i wiele innych.

Platforma CFM jest kompleksowym rozwiązaniem, które już od pierwszego dnia znacząco podnosi wskaźniki satysfakcji klienta. Daje możliwość precyzyjnego ustawienia przekierowań połączeń, nagrywania i przechowywania rozmów, zakupienia stacjonarnych numerów krajowych i zagranicznych (z 27 krajów europejskich). Jej zaletą jest to, że nie wymaga zakupu drogiego sprzętu, a konfiguracja oraz zarządzanie połączeniami odbywa się przez panel administracyjny z poziomu komputera.

Artykuł sponsorowany

Wpis znaleziono dzięki:

- Platforma CFM

- Communication Flow Management (CFM)

- Call-back