Czym się zajmuje syn sławnej matki, w jakiej branży działa?

W przeciwieństwie do sławnej matki rzadko pokazuje się w mediach, choć podobnie jak ona zawodowo związany jest z branżą gastronomiczną.

Tadeusz Müller. Foto Newseria

Syn Magdy Gessler jest biznesmenem działającym w branży hotelarsko-gastronomicznej.

Podobnie jak matka pomaga restauratorom w prowadzeniu działalności, pracuje jednak w zupełnie innym stylu niż gospodyni „Kuchennych rewolucji”. Twierdzi, że nie może sobie pozwolić na szaloną spontaniczność, z jaką działa Magda Gessler.

Tadeusz Müller to syn Magdy Gessler z jej pierwszego małżeństwa z niemieckim dziennikarzem Volkhartem Müllerem. W przeciwieństwie do sławnej matki rzadko pokazuje się w mediach, choć podobnie jak ona zawodowo związany jest z branżą gastronomiczną. 35-letni syn restauratorki, z wykształcenia psycholog kliniczny, zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem food conceptów, czyli menu dla restauracji, oraz szkoleniami i doradztwem w sektorze hotelarsko-gastronomicznym.

– Zaczynałem od tworzenia food conceptów dla Aioli, robiłem od podstaw restaurację MOMU, tworzyłem też nową Banjalukę, ale największy projekt, w którym brałem udział, to robienie menu dla jednej z większych stacji sieci paliwowej w Europie, gdzie tworzyłem nowe menu, wdrażałem to menu – mówi Tadeusz Müller agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Biznesmen twierdzi, że projekt ten wprowadza nową jakość w tym segmencie gastronomii. Dzięki niemu podczas podróży po Polsce możliwe jest zjedzenie oryginalnych dań, najczęściej zdrowszych niż tradycyjne posiłki dostępne na stacjach paliwowych. Obecnie Tadeusz Müller realizuje projekt dla dużej sieci kawiarni, która otworzyła nowy lokal na warszawskim lotnisku Fryderyka Chopina. Koncept kawiarni realizowany jest zgodnie z najnowszymi światowymi trendami w zakresie posiłków dla podróżnych.

– Jest to o tyle innowacyjny projekt, że podajemy boksy, które podróżni zabierają do samolotu, charakteryzuje się to szybkim czasem podania, zdrowymi dodatkami, wygodną formą. Rynek convenience coraz częściej wkracza do sieciowej gastronomii mówi biznesmen.

Tadeusz Müller twierdzi, że jego styl pracy w niczym nie przypomina sposobu działania Magdy Gessler w popularnym programie „Kuchenne rewolucje”. Charakter realizowanych przez niego projektów wymaga stabilnego podejścia, opartego na takich narzędziach jak badania ilościowe i jakościowe. Pozwala to klientowi precyzyjnie zaplanować wszystkie kroki zarówno przed otwarciem lokalu, jak i w późniejszej działalności. W stylu pracy syna słynnej restauratorki nie ma więc miejsca na spontaniczność.

– Na pewno nie podejmowałbym się takiego działania, z którego jest znana moja mama, ona tylko może sobie pozwolić na taką spontaniczność wkraczania do lokalu i robienia rewolucji w parę dni – mówi Tadeusz Müller.