pre-roll

Reklama Pre Roll/Mid Roll jest publikowana w oknie odtwarzacza treści wideo (playerze), w którym prezentowane są materiały multimedialne (telewizyjne newsy, relacje sportowe, filmy, teledyski itp.). Produkt emitowany jest przed rozpoczęciem emisji wybranego przez użytkownika materiału wideo (Pre Roll) lub w trakcie emisji (Mid Roll). Dostępne są dwa rodzaje spotów reklamowych o długości do 15 lub do 30 sekund.

Spot reklamowy jest oznaczony napisem REKLAMA, widocznym w prawym górnym rogu playera. Po 5 sekundach braku akcji ze strony użytkownika (najeżdżanie kursorem myszy na obszar spotu) napis znika wraz z przyciskami nawigacji playera wideo. Użytkownik nie ma możliwości pominięcia spotu reklamowego.

Pre Roll/Mid Roll emitowany jest w odtwarzaczu wideo w trzech różnych jakościach strumienia wideo, w zależności od przepustowości łącza użytkownika.

Na serwisie VOD emitujemy do trzech Pre Roll’i przed materiałem i do pięciu Mid Roll’i w bloku reklamowym pojawiającym się w trakcie trwania materiału wideo. Na pozostałych serwisach możemy emitować standardowo tylko jeden Pre Roll przed danym materiałem wideo

Ważne informacje dotyczące kampanii wideo, które są realizowane na ROS Wideo lub VOD:
Reklamy preroll realizowane na ROS Wideo oraz w VOD emitowane są na wszelkich możliwych platformach i typach urządzeń, na jakich dostępne są materiały wideo Onetu, w tym na urządzeniach mobilnych oraz Smart TV (strony mobilne, aplikacje, widgety).
Z powodu ograniczeń technicznych, reklamy preroll emitowane na urządzeniach mobilnych oraz Smart TV są nieklikalne, a więc nie mają możliwości przekierowania na stronę reklamodawcy.
Jeśli nie życzą sobie Państwo emisji na urządzeniach mobilnych oraz Smart TV, prosimy o zaznaczenie tego faktu w treści zlecenia.
Specyfikacja reklamy
Zobacz przykłady reklam poniżej więcej