Smażony łosoś z kaszą jaglaną i grillowanymi warzywami

Przepis na idealny wiosenny obiad! Jest lekko, zdrowo i oczyszczająco!

ksza jaglana

Składniki:

  • 150 g filetu z łososia (ze skórą)
  •  ½ torebki kaszy jaglanej
  • 1 cukinia
  • 1 czerwona papryka
  • natka pietruszki
  • 1 łyżka oliwy z oliwek
  • 1 łyżka oleju rzepakowego
  • sól
  • pieprz
  • pestki słonecznika

Sposób przygotowania:

  1. Ugotuj kaszę jaglaną zgodnie z opisem na opakowaniu. Pokrój w plastry cukinię oraz paprykę, dopraw solą i pieprzem. Grilluj na rozgrzanej patelni grillowej.
  2. Przekrój filet na dwie części (jeśli jest duży). Na osobnej patelni rozgrzej olej rzepakowy i zacznij smażyć łososia od strony skóry na średnim ogniu. Smaż przez 3 minuty każdą stronę, a potem tę bez skóry dopraw solą i pieprzem.
  3.  Ugotowaną kaszę jaglaną wymieszaj z oliwą z oliwek i posiekaną natką pietruszki. Ułóż    na talerzu kaszę, filet z łososia oraz grillowane warzywa, posyp po wierzchu pestkami słonecznika. Udekoruj natką pietruszki.

Wpis znaleziono dzięki:

- Kasza jaglana

- Zdrowa dieta

- Przepis na obiad