Wyprawa do Szwecji – fotorelacja

Wyprawa do Szwecji to niezwykła przygoda fotograficzno-motoryzacyjna. Podróż w doborowym towarzystwie, w znakomitych samochodach do pięknego kraju - czego chcieć więcej.

szwecja relacja9

Już od dawna planowaliśmy sesję zdjęciową, wybranej w 2015 roku Miss Moto w Szwecji. Dzięki wsparciu  naszych partnerów Unity Line – promy do Szwecji, Infiniti, Volvo, Energy Drink Komodo oraz redakcji www.obcasy.pl, mogliśmy urzeczywistnić nasz projekt.

1. Wyjeżdżamy do Szwecji (03.03.2016) nasi partnerzy to Unity Line, Volvo, Infiniti, Komodo, www.obcasy.plszwecja relacja1

2. Pierwszy postój w trasie do portu w Świnoujściu, gdzie promem Unity Line popłyniemy do Szwecji. Jeszcze 400 kilometrów przed nami.

3. My ciągle w drodze… Zatrzymaliśmy się, żeby zatankować samochód Volvo paliwem, a sami wzmocniliśmy się energią od Komodo. Do Świnoujścia pozostało jeszcze 4 godziny. Następnie wjazd na prom Unity Line i kolacja!

szwecja relacja6

4. 100 kilometrów do celu – portu w Świnoujściu. Tam wjeżdżamy na prom Unity Line i płyniemy do Szwecji. Rano jedziemy do Ystad. Infiniti Q50 i Volvo V40 sprawują się świetnie. Liczymy na równie świetną kolację.

szwecja relacja3

5. Już za chwilę na prom i wypływamy.

szwecja relacja9

szwecja relacja8

6. Za mundurem panny … a to nasz Kapitan, który jak widać polubił Energy Drink Komodo.

szwecja relacja za munduremjpg

7. Pora na kolację w promowej restauracji. Dania wyśmienite, obsługa na najwyższym poziomie.

szwecja relacja2

8. Czas na sen, bo rano ruszamy w drogę. Pełni energii wspomagamy się Energy Drinkami KOMODO.

9. Z Ystad naszym Volvo V40 wersja Ocean Drive wybieramy się do Malmö.

szwecja relacja7 szwecja relacja5

Malmö jest drugim po stolicy Danii, Kopenhadze, ośrodkiem transgranicznego regionu Öresund/Øresund ( szw.Öresundsregionen, duń. Øresundsregionen). Oba miasta są ze sobą połączone przebiegającym nad cieśniną Öresund mostem (Öresundsbron,Øresundsbroen).

10. Sesja zdjęciowa z MISS MOTO.

szwecja miss moto szwecja miss moto2

11. Nasza Madzia … znakomity kierowca!

szwecja relacja10

12. Chwila zwiedzania, a za moment w drogę do portu w Ystad gdzie cierpliwie poczekamy na prom Polonia linii Unity Line.

szwecja relacja 11

13. Wjeżdżamy na prom Polonia Unity Line i wracamy do Polski.

szwecja relacja3

14. Polonia znana jest z licznych atrakcji, które uprzyjemniają podróż pasażerom.

szwecja relacja8

15. Po promie oprowadzał nas Piotr Sowiński manager z hotelu Polonia

szwecja relacja12

16. Wizyta na mostku kapitańskim, dowodzącym jest Kapitan Grzegorz Szuta

szwecja relacja 13

17. Kolacja w towarzystwie Grzegorza Szuty – kapitana statku oraz Piotra Sowińskiego –  Managera promu Hotel  Polonia