cechy dobrego pracownika

  • Autor
    Odp.
  • amonitka
    Member
    • Tematów: 9
    • Odp.: 13
    • Bywalec

    Każda z Was na pewno ma za sobą jakież dożwiadczenia zawodowe. Stwórzmy tutaj profil pracownika idealnego. Jakie cechy Waszym zdaniem powinien mieć?

    lolkanna
    Member
    • Tematów: 9
    • Odp.: 4
    • Bywalec

    Nie ma ludzi idealnych, ale powinien być: odpowiedzialny, dotrzymywać słowa, nie kłamać, pracowity (jakżeby inaczej), pewnie miły dla otoczenia, nikt nie chce pracować z gburami 😉

    Kowal2
    Member
    • Tematów: 19
    • Odp.: 763
    • Zasłużony

    Najpierw powinno rozpatrzyć się cechy dobrego szefa. Żeby widział coż takiego jak pracownik, żeby nie był na tyle pojebany ,że wyskakuje z tekstami „dzisiaj sprzedajemy to ,to i to, do dzieła, lecimy”,a wczuwa się jakby to jego jakaż rodzina. W sumie przeważnie stanowiska dostają niezbyt inteligentni ,którymi łatwo sterować.

    Medzik
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 10
    • Bywalec

    Moim zdaniem dobry pracownik, to włażciwy człowiek na włażciwym miejscu. Człowiek zmotywowany wewnętrznie do pracy, a nie tylko za pomocą premii i innych materialnych bonusów. Lojalny i uczciwy, lubiący swoją pracę, co przekłada się na jego kreatywnożć i zaangażowanie 🙂

    Kowal2
    Member
    • Tematów: 19
    • Odp.: 763
    • Zasłużony

    Najważniejsze żeby nie miał spranego mózgu i później mówił teksty typu, „musimy to sprzedać , nasza firma” ,bo przypomina to bardziej zboczenie. Powinien sobie zdać sprawę ,że jego życie nie ma nic wspólnego z pracą i nie jest czężcią jego życia. 🙂

    martatroc
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 92
    • Stały bywalec

    – odpowiedzialny
    – pracowity
    – ambitny
    – wytrwały w pokonywaniu trudnożci
    – lojalny

    metamorfoza
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 7
    • Początkujący

    Jak dla mnie dobry pracownik. to ktoż, kto potrafi szybko sie uczyć i dostosowywać do nowych okolicznożći 🙂 w wielu branżach wymagają własnie takich cech, bo rynek się zmienia i preferencje konsumentów też. Oczywiżcie wewnetrzna motywacja do pracy, czyli na zasadzie „robię to, bo mi sie (chociaż troche) podoba, a nie tylko dlatego, że muszę, bo póki co nie mam innego wyjżcia”. Taka motywacja to chyba marzenie każdego pracownika i szefa…

    Kala78
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 10
    • Bywalec

    1. Punktualnożć – nie znoszę kiedy ktoż się spóźnia
    2. Inteligencja – podstawa w przyswajaniu nowych umiejętnożci
    3. Kontaktowożć – z nikim nie pracuje się gorzej, niż z człowiekiem z którym nie można się porozumieć, albo się nie odzywa w ogóle

    kleamea
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 40
    • Bywalec

    Przede wszystkim wg mnie powinien być dobry w tym co robi i mieć motywację. Odpowiedzialny, to bardzo ważne i żeby szybko uczył się nowych rzeczy. Aaa, jeszcze bardzo ważna jest umiejętnożć pracy w grupie, sama pracowałam w sprzedaży w eniro i nie wyobrażam sobie jakbyżmy nie mogli się ze sobą dogadać, często pracujemy zespołowo. Na szczężcie trafiłam na fajnych ludzi i dobrze nam się razem pracuje. Ogólnie lubiłam tą pracę “ to jest kolejna rzecz ważna u dobrego pracownika, żeby lubił to co robi a nie przychodził do biura z niechęcią.

Musisz się zalogować by napisać odp. w temacie: " cechy dobrego pracownika"

Przewiń na górę