dziwne krwawienie, pomocy

Wyświetlanie 7 wpisów - od 1 do 7 (z 7 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #3057
    nowa1987
    Członek
    • Tematów: 1
    • Odp.: 1
    • Początkujący

    witam wszytskich bardzo serdecznie, mam pytanie i jesli ktos jest w stanie dac mi odpowiedz bede bardzo szczesliwa. A wiec od miesiaca stosuje antykoncepcje hormonalna, po 3 tyg zazywania pigulek zrobilam przerwe i dostalam bardzo dziwne krawienie, nie takie samo jak przed pigulkami. Wczoraj kiedy zmienialam tampona za nim ciagnely sie blony, bo inaczej nie moge tego nazwac. Jestem przerazona. Czy ktoras z Was miala kiedys podobne? Co to moze oznaczac? Prosze pomozcie

    #105569
    Zielonooka
    Członek
    • Tematów: 30
    • Odp.: 3140
    • Guru

    pierwsze 3 opakowanie tabletek mogą nieżć ze sobą „takie niespodzianki”, mnie się okres skrócił do 2 dni, nie ejst obfity ani specjalnie bolesny

    #105570
    nowa1987
    Członek
    • Tematów: 1
    • Odp.: 1
    • Początkujący

    dziekuje za odpowiedz 🙂
    To jest moj pierwszy ”okres” od listopada, wczesniej nie bralam tabletek, uzywalam prezerwatywy podczas stosunku (chociaz dwa razy zdarzylo sie bez) i bylam bardzo zmartwiona czemu nie mam okresu tak dlugi okres czasu. Robilam testy ciazowe, wszytkie byly negatywne, wiec poszlam do lekarza i powiedzial mi, ze najlepiej bedzie jak zaczne brac tabletki to pozwoli mi wyregulowac okresy. Troche zmartwilam sie tymi blonami, bo naprawde w calym moim zyciu nigdy czegos takiego nie widzialam. Ale skoro mowisz, ze tak jest zwlaszcza przez pierwsze 3 miesiace to jest dobrze 🙂

    #105571
    Zielonooka
    Członek
    • Tematów: 30
    • Odp.: 3140
    • Guru

    Ogranizm musi się przystosowac do dawki hormonów, ja miałam plamienia, ale po miesiącu ustąpiły. Nie masz się czym martwić:)

    #105572
    taisa
    Członek
    • Tematów: 6
    • Odp.: 189
    • Zapaleniec

    tez mialam plamienia miedzy miesiaczkowe a w 2 miesiacu bóle w klatce piersiowej i problem ze sluchem, ale wszytko ustapilo. Lekarze powiedzieli ze 2 miesiac niesie najwiecej rewolucji ze soba i nie ma sie czym martwic.
    Co to tego co z Ciebie wypłyneło-ja bym się nie martwiła, tak jak mówi Zielonooka-wiele dziwnych rzeczy może się dziać. Z regóły jak juz sie wszystko unormuje, okres powinien stać się mniej obfity i krótszy niż przed hormonami.

    Głowa do góry ;]

    #105573
    Divay
    Członek
    • Tematów: 6
    • Odp.: 224
    • Zapaleniec

    [usunięto link] wrote:

    pierwsze 3 opakowanie tabletek mogą nieżć ze sobą „takie niespodzianki”, mnie się okres skrócił do 2 dni, nie ejst obfity ani specjalnie bolesny

    zazdroszczę …
    mnie zalewa jak z wiadra przez ok tydzień a brzuch mnie boli jak sam sku…

    #105574
    Ula99
    Członek
    • Tematów: 0
    • Odp.: 37
    • Bywalec

    U mnie okres jest tak skąpy, że czasami się zastanawiam czy to wogole okres. tzn. nawet mnie to cieszy, bo przed braniem tabletek mialam bardzo obfity i czasem nawet nie moglam sie ruszyc z domu. poza tym okres bardziej regularny po regulonie, wiec to na plus.

Wyświetlanie 7 wpisów - od 1 do 7 (z 7 w sumie)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.
Przewiń na górę