Wyświetlanie 7 wpisów - od 1 do 7 (z 7 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
    barbie
    Członek
    • Tematów: 1
    • Odp.: 17
    • Bywalec

PROSZĘ WAS O POMOC! czy jest wżród Was osoba, która dosyć dobrze zna się na strukturze planu pracy licencjackiej -tzn materiały mam już nagromadzone – dużą czężć także napisaną i chodzi mi tylko o to, żeby ktoż pomógł mi to poukładać- ewentualnie podpowiedzieć co jeszcze mogłabym ująć w mojej pracy, a co jest zbędne! – jeżli ktoż czuje się na siłach i byłby tak dobry- bardzo proszę O POMOC- więcej szczegółów podam ewentualnie mailowo, dodam że studiuję pedagogikę- a praca porusza tematykę domu dziecka, POMÓŻCIE 🙁

Czersi
    Członek
    • Tematów: 12
    • Odp.: 622
    • Zasłużony

Przy okazji niech mi ktoż napisze prezentacje maturalna z polskiego!Plisss 😆 😆 😆

parvati
    Członek
    • Tematów: 41
    • Odp.: 4056
    • Guru

😆 😆

jak mozna napisac plan czyjejs pracy licencjackiej? przeciez to zalezy od tematu, od tego czy praca jest „na zrodlach” czy tez na podstawie wlasnych badan…rece opadaja. nie kazdy powinien studiowac.

barbie
    Członek
    • Tematów: 1
    • Bywalec

I tak jak myżlałam- proszę grzecznie o pomoc i odzywają się dwie Ulubienice, które, jak zauważyłam, najbardziej lubią wypowiadać się w tematach -o których tak naprawdę nie mają pojęcia i są całe szczężliwe kiedy mogą kogoż ocenić- a już najlepiej ożmieszyć i skrytykować. Jak napisałam wczeżniej- wcale nie chodzi mi o to, żeby coż za mnie napisać, tylko pomóc- doradzić w pewnych kwestiach, ale cóż ja Wam będę tłumaczy㦠wyrozumiałe przedmówczynie. Może czasem wystarczy przemilczeć pewne sprawy ¦.?- bo tak życzliwych wypowiedzi naprawdę nie potrzebuję

parvati
    Członek
    • Tematów: 41
    • Odp.: 4056
    • Guru

@barbie wrote: