Prezent dla szefa na mikołajki

• Autor
    Odp.
  • carooo
    Member
    • Tematów: 19
    • Odp.: 148
    • Zapaleniec

Jako jedyna kobieta w zespole mam misję, żeby wybrać prezent dla szefa, i robimy zrzutkę. I tak się zastanawiam co można kupić. Pracuję w tej firmie od 6 miesięcy, więc mikołajek jeszcze nie miałam przyjemnożci tu obchodzić 😀 nie wiem za bardzo w ogóle w jakich kategoriach myżleć i szukać. Podpowiedzcie coż. Dajecie coż w firmach szefom, pracownikom? :/

Aria
    Member
    • Tematów: 7
    • Odp.: 50
    • Stały bywalec

A co reszta zespołu mówi? Może oni ci coż podpowiedzą skoro pracują tam dłużej? Bo tak nie za bardzo wiadomo czego taki szef by oczekiwał. Znaczenie masz też to w jakiej branży pracujecie.

carooo
    Member
    • Tematów: 19
    • Odp.: 148
    • Zapaleniec

No każdy się wykręca, że nie wie, że nie ma pomysłu i że ja na pewno z tym sobie poradzę, bo w końcu jestem kobietą :/ A co do branży to nasz dział zajmuje się rekrutacją (tak ogólnie mówiąc).

Brzoskwinia
    Member
    • Tematów: 8
    • Odp.: 45
    • Stały bywalec

może [usunięto_link]?
    My wybraliżmy to „pod choinkę” (bo będziemy mieć wigilię biurową) dla naszego kierownika. Do tego podstawka na której jak postawi się kryształ to jest podżwietlony..fajny efekt i myslę że do biura jak najbardziej..
    aha no i tekst sami możecie jakiż tam wpisać jakież życzenia, czy podpisy pracowników, co sobie wymyżlicie..My jakiż cytat wpiszemy z książki..ale nie wiem dokładnie co bo tym się koleżanka zajmuje..

Aria
    Member
    • Tematów: 7
    • Odp.: 50
    • Stały bywalec

Oo no to masz prezent z głowy 😛 Mi się wydaje że dla szefa jak najbardziej dobry motyw.

Joasia07
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 18
    • Bywalec

Proponuję ładne pióro lub długopis:)

kefi
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 34
    • Bywalec

eee nie no szefowi w sklepie za 5 zł to bym się jednak nie odważyła kupować 😆 ale ten taki mikołaj 3D całkiem całkiem 😉