- AutorOdp.
- 21 sierpnia 2006 at 21:12
Jestem Andrzej mam 33 lata w zasadzie na wlasne życzenie pokręciłem sobie zycie. Bywam tu coraz czężciej i czasem fakt ze moge komus napisac co mnie trapi dziala troche jak terapia. Witam wszystkich
22 sierpnia 2006 at 07:40Cieszymy sie Adnrzej że jesteż z nami.
To ja też się przedstawie ładnie:
Jestem Jakub mam 29 lat i jestem z Wawki i staram sobie nie kręcić życia ale czasem mi się nie udaje 😈22 sierpnia 2006 at 11:32hm, Ja też jestem nowa, bo włażciwie dzisiaj dopiero tu do was przyłączyłam. 🙂
Ja jestem Kasia i mam lat 18-miło mi. 🙂22 sierpnia 2006 at 11:38@Kaśek wrote:
hm, Ja też jestem nowa, bo włażciwie dzisiaj dopiero tu do was przyłączyłam. 🙂
Ja jestem Kasia i mam lat 18-miło mi. 🙂Witaj Kasiek miło nam
22 sierpnia 2006 at 13:52A ja nie jestem nowa 🙁 Ale też powiem coż o sobie 🙂 Mam na imię Izabela mam 22 lata mieszkam i studiuję w Poznaniu. Interesuję się projektowniem wnętrz (ale niestety to marzenie raczej nigdy nie zostanie zrealizowane). Poza tym kocham zwierzeta, dobrą zabawę i spędzać czas ze znajomymi 🙂
22 sierpnia 2006 at 22:19Ja jestem Figa, mieszkam w Wawce, siedze często na wprost Jakubka i mam się dobrze. Robię różne rzeczy, lubię net, gry (tylko nie mam czasu na nie) samochody i jeszcze inne przyjemnosci:)))
22 sierpnia 2006 at 22:29Ja tez jestem nowa, nazywam sie Kasia mam 33 lata i mieszkam daleko od was 😆
Witaj serdecznie 😀
29 sierpnia 2006 at 09:03A jak daleko Tasla no jak?
Zdradź nam29 sierpnia 2006 at 10:25[usunięto_link] wrote:
A ja nie jestem nowa 🙁 Ale też powiem coż o sobie 🙂 Mam na imię Izabela mam 22 lata mieszkam i studiuję w Poznaniu. Interesuję się projektowniem wnętrz (ale niestety to marzenie raczej nigdy nie zostanie zrealizowane). Poza tym kocham zwierzeta, dobrą zabawę i spędzać czas ze znajomymi 🙂