Wzornictwo przemysłowe

  • Autor
    Odp.
  • AnetaB
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 1
    • Początkujący

    Czeżć dziewczyny! Studiuję architekturę na PK w Krakowie, ale strasznie interesuje się projektowaniem przemysłowym… mam do Was pytanie, może któraż z Was to studiuje albo gdzież się uczy? Jak zacząć? Czytam sobie 2+3D, oglądam z podziwem, ale wiem, że nie dałabym rady pociągnąć drugiego kierunku (szczególnie na ASP) więc może jest jakaż szkoła, gdzie tego uczą (tak jak np. projektowania mody)?

    LauraPalmer1
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 154
    • Zapaleniec

    witaj,
    bardzo zainteresował mnie temat.
    wrzuciłam w necie i znalazłam:

    Polskie uczelnie kształcące w kierunku projektowanie/wzornictwo przemysłowe[edytuj]
    Akademia Sztuk Pięknych w Gdańsku
    Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
    Akademia Sztuk Pięknych w Krakowie
    Akademia Sztuk Pięknych w Łodzi
    Akademia Sztuk Pięknych w Warszawie
    Akademia Sztuk Pięknych we Wrocławiu
    Gliwicka Wyższa Szkoła Przedsiębiorczożci “ Kierunek Wzornictwo
    Politechnika Białostocka “ Wydział Architektury
    Politechnika Koszalińska
    Politechnika śląska “ Wydział Architektury
    School of Form, wydział SWPS w Poznaniu – wzornictwo ze specjalnożciami: przemysłowe, projektowanie ubioru, komunikacja wizualna, projektowanie wnętrz i przestrzeni publicznej
    Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach “ Wydział Pedagogiczny i Artystyczny “ Instytut Sztuk Pięknych “ Kierunek Wzornictwo
    Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
    Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu
    Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja śniadeckich w Bydgoszczy
    Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu “ Wydział Materiałoznawstwa, Technologii i Wzornictwa, Wydział Sztuki (Katedra Architektury i Form Użytkowych)
    Wyższa Szkoła Sztuki Użytkowej w Szczecinie “ Wydział Architektury Wnętrz