• Autor
    Odp.
  • katarzyna st
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 0
    • Początkujący

Witam wszystkich..jestem studentka i interesuje się tematem ciąży urojonej..jeżli ktoż słyszał cokolwiek na temat tego zjawiska to bardzo proszę o wypełnienie ankiety:)
    [usunięto_link]

to dla mnie bardzo ważne by poznać waszą opinię i przeżycia, .a badania są anonimowe I posłużą mi do pisania pracy magisterskiej.. liczę na waszą pomoc:)

Panienka2
    Member
    • Tematów: 8
    • Odp.: 255
    • Zapaleniec

Witam!. Ankietę wypełniłam i przesłałam,mam nadzieję,że się pochwalisz wynikami. 😀

czekoladka23
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 68
    • Stały bywalec

czy jeszcze wypelniacz czy to juz nieaktualne?

Panienka2
    Member
    • Tematów: 8
    • Odp.: 255
    • Zapaleniec

Ja osobiżcie słyszałam o takim przypadku,gdzie dziewczyna wmówiła sobie i facetowi,że jest w ciąży.Ten kazał jej iżć do lekarza,który powiedział,że w ciąży nie jest.Dziewczyna wyszła od ginekologa i powiedziała,że lekarz się nie zna,a ona jest pewna swego i już.Żadną miarą nie szło jej wytłumaczyc,że uroiła sobie,ona i tak wiedziala swoje,chociaż upłynęło kilka miesięcy.Siłą ją wreszcie zabrali do psychologa,który jak dziecku zaczął tłumaczyć kiedy jest się w ciąży,jak to wygląda i jakie bywają objawy.Trudno jej było uwierzyć w słowa psychologa.Dużo czasu upłynęło zanim wreszcie dotarło do niej to co mówiło się do niej od miesięcy.Oczywiżcie chłopak zerwał z nią,po prostu doszedł do wniosku,że jest szurnięta.

Zezowata
    Member
    • Odp.: 67
    • Stały bywalec

straszna choroba..;/ włążciwie.. to można nazwać chorobą?

Kalia88
    Member
    • Odp.: 65
    • Stały bywalec

Chyba cos w tym stylu.. jakież spaczenie psychiczne, tak czy inaczej kobieta musi przeżywać straszne chwile, kiedy się użwiadamia jej, że to nie ciąża, że nie est w ciąży i nigdy ie była.. pewne ból porównywalny z poronieniem, skoro kobieta zachowuje się dokładnie tak samo..