- AutorOdp.
- 24 lipca 2007 at 13:09
Pracujecie? Uczycie się? Wychowujecie dzieciaczki?
Ja pracuję i studiuję. Skończyłam włażnie drugi rok finansów i rachunkowożci, zaocznie. Pracuję w biurze.
Jesli taki temat juz był, to sorki.
24 lipca 2007 at 14:46Ja pracuje w restauracji jako kelnerka i od czasu do czasu piekę w niej ciasta. Niestety potem dup… rożnie ale jak tu się nie skusić jak ma się słodkożci na co dzień 😆
25 lipca 2007 at 16:27Od ponad 3 lat siedzę w domku. W sierpniu syn skończy 3 latka wiec za kolorowo to u mnie nie jest.
Teraz trwają intensywne poszukiwania pracy. Listy motywacyjne, cv, telefony, spotkania. Na razie brak efektów 😥
25 lipca 2007 at 16:52Ja studiuję dziennie pedagogikę, nie pracuję dodatkowo… Możnaby powiedzieć, że mam fajnie, ale tak naprawdę koszmarnie się z tym czuję i zastanawiam się nad zmianą tego stanu.. studia zaoczne+praca+wyjazd z Kielc… być może już niedługo 🙂
26 lipca 2007 at 01:04aktualnie studiuje informatyke zaocznie, po tym jak porzucilam studia dzienne. w miedzyczasie udalo mi sie zalozyc wlasna firme i w to ona w znacznej mierze pochlania wiekszosc mojego czasu 🙂
podsumowywujac: na codzien robie to co lubie, chociaz czasem i od lubianych zajec potrzebny jest odpoczynek 😉
26 lipca 2007 at 20:21ja na codzien pracuje w sklepie o uroczej nazwie „Żabka”
a tak poza tym to ucze sie w studium prawa i administracji w UE ;]26 lipca 2007 at 21:11Anonymous
Guest- Tematów: 10
- Odp.: 102
- Zapaleniec
ja studiuje farmacje i to pochlania prawie caly moj czas,no poza wakacjami:)
1 sierpnia 2007 at 10:53Ja studiuję Public Relations, a poza tym pracuję w biurze.
1 sierpnia 2007 at 16:23ja studiuje na UL filologie rosyjska dziennie,i pracuje w biurze
3 sierpnia 2007 at 20:18hej hej, a ja studiuję dziennie filologię polską na UJ, jestem zawieszona pomiędzy I a II rokiem ;p może Wasze dzieciaki trafią w moje ręce bo specjalizuję się w nauczycielstwie ;p;p