- AutorOdp.
- 31 maja 2007 at 00:37
Witam wszystkie przedstawicielki płci pieknej na forum.
Coż mnie naszło i postanowiłam poszukać forum gdzie można pogadulić sobie z samymi kobietkami – i w ten sposób znalazłam was.Tak króciutko o mnie:
Mam na imię Agnieszka,
mieszkam w Łodzi,
jestem studentką II roku Ochrony środowiska
Od jakiegoż czasu jestem osoba zaręczoną, a ze swoim Narzeczonym jestem 4 lata.
Z zamiłowania jestem grafikiem oraz tworze strony www. Jeżeli można to później podam do wgladu swoje portfolio 🙂
KOcham zwierzaki – najbardziej psiaki (jestem w trakcie tworzenia serwisu o nich), ale nie brzydze się bezkręgowcami i innymi animalsami rzadziej spotykanymi na miejskich chodnikach 😛
Hmm może macie jakies pytania? bo wena twórcza włażnie mi się skończyła – to jest mniej wiecej moja pora pojscia spac.Pozdrawiam
Aga „Agressiva”
31 maja 2007 at 06:12witam cię jako pierwsza 😀
i życzę miłego postowania… to kiedy slub ? zwierzeta tez je uwilbiam 🙂 miło że „wpadłaż do nas :*31 maja 2007 at 08:31to kiedy slub ?
Trudno powiedzieć…
Jak oboje będziemy mieli dobrze płatną pracę i wspólne mieszkanie to nawet nie będziemy się zastanawiać…
Jak na razie dorabiamy dorywczo i nie daje nam to wystarczającej ilożci pieniędzy na samodzielne utrzymanie się, a tylko na pokrycie naszych drobnych wydatków i wyjazdów wakacyjnych.Równiez witam
eta – czy ty nie byłaż na forum 4um4you?
PS.
Dlaczego to jest czyste phpbb, a nie przemo z przydatnymi modułami?
Brakuje mi tutaj „zobacz posty nieprzeczytane” i szybkiej odpowiedzi 🙁31 maja 2007 at 19:22Witam w naszych skromnych progach 😀
1 czerwca 2007 at 11:43Hej Agressiva ❗
Ja mam w domku dwa pieski, dwa kotki i rybki…takie małe zoo 😉
Witaj w naszym gronie