Czeżć dziewczyny

• Autor
    Odp.
  • Agressiva
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 10
    • Bywalec

Witam wszystkie przedstawicielki płci pieknej na forum.
    Coż mnie naszło i postanowiłam poszukać forum gdzie można pogadulić sobie z samymi kobietkami – i w ten sposób znalazłam was.

Tak króciutko o mnie:
    Mam na imię Agnieszka,
    mieszkam w Łodzi,
    jestem studentką II roku Ochrony środowiska
    Od jakiegoż czasu jestem osoba zaręczoną, a ze swoim Narzeczonym jestem 4 lata.
    Z zamiłowania jestem grafikiem oraz tworze strony www. Jeżeli można to później podam do wgladu swoje portfolio 🙂
    KOcham zwierzaki – najbardziej psiaki (jestem w trakcie tworzenia serwisu o nich), ale nie brzydze się bezkręgowcami i innymi animalsami rzadziej spotykanymi na miejskich chodnikach 😛
    Hmm może macie jakies pytania? bo wena twórcza włażnie mi się skończyła – to jest mniej wiecej moja pora pojscia spac.

Pozdrawiam

Aga „Agressiva”

eta
    Member
    • Tematów: 43
    • Odp.: 1270
    • Maniak

witam cię jako pierwsza 😀
    i życzę miłego postowania… to kiedy slub ? zwierzeta tez je uwilbiam 🙂 miło że „wpadłaż do nas :*

Agressiva
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 10
    • Bywalec

to kiedy slub ?

Trudno powiedzieć…
    Jak oboje będziemy mieli dobrze płatną pracę i wspólne mieszkanie to nawet nie będziemy się zastanawiać…
    Jak na razie dorabiamy dorywczo i nie daje nam to wystarczającej ilożci pieniędzy na samodzielne utrzymanie się, a tylko na pokrycie naszych drobnych wydatków i wyjazdów wakacyjnych.

Równiez witam

eta – czy ty nie byłaż na forum 4um4you?

PS.
    Dlaczego to jest czyste phpbb, a nie przemo z przydatnymi modułami?
    Brakuje mi tutaj „zobacz posty nieprzeczytane” i szybkiej odpowiedzi 🙁

WarnGirl
    Member
    • Tematów: 48
    • Odp.: 4517
    • Guru

Witam w naszych skromnych progach 😀

iga
    Member
    • Tematów: 19
    • Odp.: 835
    • Zasłużony

Hej Agressiva ❗