Jak wypromować sklep w sieci?

  • Autor
    Odp.
  • estrella
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 42
    • Bywalec

    No włażnie odnożnie internetu mam do was pytanie! Czy któraż z was prowadzi działalnożć w sieci? Ja otwieram sklep z żywnożcią ekologiczną i zastanawiam się nad promocją. Myżlałam, że sama się tym zajmę, ale nie jest to takie proste. Chcę powierzyć reklamę w ręce portalu firmy.net, bo oni podobno bardzo skutecznie pozycjonują i mają przystępne ceny. Co wy o tym sądzicie. Piszcie swoje uwagi, bo ja w tej branży jestem zielona.

    OpenDoc
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 255
    • Zapaleniec

    Mimo wszystko lepiej jest zająć się tym na własną rękę aniżeli zlecać to takiej firmie.

    Jest wiele ciekawych pozycji w internecie nt. pozycjonowania.

    Równie dobrze możesz zainwestować w studentów informatyki, którzy wykonają za Ciebie pracę w tym zakresie i to za niewielkie pieniądze.

    W razie dodatkowych pytań pisz na PW 😉

    charlize
    Member
    • Tematów: 18
    • Odp.: 271
    • Zapaleniec

    Słyszałam ostatnio zdanie, że jeżli Twoja firma nie istnieje w internecie, to nie istnieje w ogóle. W sumie jest coż w tym, dlatego, że jeżli szukamy jakiejż usługi pierwsze co robimy, to szukamy tego w internecie. Moim zdaniem bardzo rozsądnie jest powierzyć taką pracę firmie, która się na tym zna, bo podejrzewam, że sama nie masz o tym pojęcia zbyt dużego. Możesz oczywiżcie się dokształcić sama i poczytać książki na ten temat, bo jest wiele pozycji 🙂

    Blk
    Member
    • Tematów: 16
    • Odp.: 712
    • Zasłużony

    [usunięto_link] wrote:

    Słyszałam ostatnio zdanie, że jeżli Twoja firma nie istnieje w internecie, to nie istnieje w ogóle.

    coż w tym jest..

    OpenDoc
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 255
    • Zapaleniec

    Pozycjonowanie to dluga i żmudna praca … każdego dnia człowiek uczy się czegoż nowego i umówmy się – jeżeli jesteż włażcicielem firmy – Ty wiesz najlepiej jak należy ją pozycjonować.