- AutorOdp.
- 31 października 2009 at 10:51
No włażnie odnożnie internetu mam do was pytanie! Czy któraż z was prowadzi działalnożć w sieci? Ja otwieram sklep z żywnożcią ekologiczną i zastanawiam się nad promocją. Myżlałam, że sama się tym zajmę, ale nie jest to takie proste. Chcę powierzyć reklamę w ręce portalu firmy.net, bo oni podobno bardzo skutecznie pozycjonują i mają przystępne ceny. Co wy o tym sądzicie. Piszcie swoje uwagi, bo ja w tej branży jestem zielona.
23 listopada 2009 at 10:46Mimo wszystko lepiej jest zająć się tym na własną rękę aniżeli zlecać to takiej firmie.
Jest wiele ciekawych pozycji w internecie nt. pozycjonowania.
Równie dobrze możesz zainwestować w studentów informatyki, którzy wykonają za Ciebie pracę w tym zakresie i to za niewielkie pieniądze.
W razie dodatkowych pytań pisz na PW 😉
29 grudnia 2009 at 12:53Słyszałam ostatnio zdanie, że jeżli Twoja firma nie istnieje w internecie, to nie istnieje w ogóle. W sumie jest coż w tym, dlatego, że jeżli szukamy jakiejż usługi pierwsze co robimy, to szukamy tego w internecie. Moim zdaniem bardzo rozsądnie jest powierzyć taką pracę firmie, która się na tym zna, bo podejrzewam, że sama nie masz o tym pojęcia zbyt dużego. Możesz oczywiżcie się dokształcić sama i poczytać książki na ten temat, bo jest wiele pozycji 🙂
31 grudnia 2009 at 15:42[usunięto_link] wrote:
Słyszałam ostatnio zdanie, że jeżli Twoja firma nie istnieje w internecie, to nie istnieje w ogóle.
coż w tym jest..
16 lutego 2010 at 08:15Pozycjonowanie to dluga i żmudna praca … każdego dnia człowiek uczy się czegoż nowego i umówmy się – jeżeli jesteż włażcicielem firmy – Ty wiesz najlepiej jak należy ją pozycjonować.
Wszystkie firmy oferujące pozycjonowanie mogą pomóc, ale tylko na krótką metę.
Należy pamiętać o kilku istotnych rzeczach:
1. Konkurencja nigdy nie żpi – też pracują nad pozycjonowaniem, więc spadek z 1 pozycji może być szybszy niż znalezienie się na niej.