-
AutorOdp.
-
16 maja 2011 at 15:37
Znacie jakiż portal, program dzięki któremu mogłabym umieszczać moje notatki, pliki w internecie. Mam laptopa ale moja praca jest taka ze często pracuje na komputerach moich klientów, robię swoje notatki na karteczkach a potem gubię je i tym samym tracę informacje, które wczeżniej zapisałam.
13 stycznia 2012 at 16:23Przepraszam za odgrzebanie tematu, ale żwietną opcją jest program Dropbox. Szerszy opis na stronie internetowej. Bardzo przydatne narzędzie, którego używanie polecił mi jakiż czas temu dobry znajomy.
31 stycznia 2012 at 12:14Wystarczy również założyć konto pocztowe na gmail.com tam można sporządzać notatki i je przechowywać. Nazywa się to chyba Google Notes.
10 lutego 2012 at 11:54moi znajomi używają do tego chomika.
A my używaliżmy -jeszce nie było docsów, po prostu skrzynki mailowej dostępnej dla całego roku 🙂11 lutego 2012 at 10:17Na chomiku można jedynie przechowywać dokumenty, czyż nie? Na platformie gmaila, mogą dany dokument edytować na przykład dwie osoby na raz 🙂
4 września 2012 at 12:39Załóż konto gmail, i możesz edytować dokumenty, nie tylko notatki jak w wordzie, ale i tabele, wykresy, formularze. Często korzystam.
30 stycznia 2013 at 08:35Możesz z google docs skorzystać, tam masz worda/excela/notatki/kalendarz i wszystko dostępne z każdego kompa z netem.
-
AutorOdp.