nowicjuszka z "okolic końca żwiata"- witajcie :)

  • Autor
    Odp.
  • neologa
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 16
    • Bywalec

    witajcie
    jestem tutaj zupełnie nowa (brzmi niezbyt odkrywczo-wiem, wiem:)) póki co nie udzielam się zbyt aktywnie, jestem natomiast „intensywną bierną forumowiczką”- podczytuję ile się da- wszystko co mnie interesuje.
    pochodzę z podkarpacia(ciekawe ile/ilu nas tu jest z tych okolic). kiedy się przedstawiam, zwykłam mówić, że mieszkam sobie spokojnie na moim małym, prywatnym, stosunkowo urokliwym końcu żwiata 🙂
    w telegraficznym skrócie o mnie- mam 24 lata. jestem finiszującą studentką prawa- już za chwilkę, może dwie- panią magister nauk prawnych (tytuł bardziej szumny niż prestiżowy:)). hobbystycznie- podyplomowo studiuję sobie dziennikarstwo. lubię….lubię mnóstwo rzeczy ale jeżli teraz zacznę pisać, możliwe są spore problemy z postawieniem ostatniej kropki 😉
    włażciwie to chciałam się tylko przedstawić, przywitać i pozdrowić Was wszystkie(ich) serdecznie- neologa 🙂

    igla
    Member
    • Tematów: 4
    • Odp.: 224
    • Zapaleniec

    Witaj!!! 😀
    Miłego i owocnego postowania…

    Meru
    Member
    • Tematów: 7
    • Odp.: 332
    • Pasjonat

    Witaj witaj 🙂 Miłego pobytu tutaj 😉

    WarnGirl
    Member
    • Tematów: 50
    • Odp.: 4672
    • Guru

    Witaj w naszych skromnych progach 😀 Mam nadzieję,że z biernego wkrótce przerodzisz się w czynnego forumowicza 😉

    neologa
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 16
    • Bywalec

    hmm….bywam nieco nieżmiała 😉 ….ale kiedy się już „rozgadam”…ufff 😉
    a tak zupełnie serio to dziękuję za miłe „przyjęcie”. pozdrawiam Was wyjątkowo cieplutko (wziąwszy pod uwagę, że włażnie wróciłam do domu- zmarznięta i zupełnie mokra). buziaki- neologa

    j_lo19
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 125
    • Zapaleniec

    Czeżć neologa 🙂 🙂

    neologa
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 16
    • Bywalec

    ufff….