Praca magisterska – problem

• Autor
    Odp.
  • IwonaW
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 12
    • Bywalec

Studiuję niestacjonarnie pedagogikę, w lipcu będę chciała się bronić, jednak mam poważny problem z pracą magisterską. Jak na razie zdołałam napisać pierwszy rozdział (nie został on jeszcze zaakceptowany przez promotora), a do Wielkanocy muszę oddać kolejne dwa… Dwa lata temu przy pracy licencjackiej szło mi o wiele lepiej, napisałam ją raz dwa, a teraz strasznie męczę się z tym tematem. Od kilku dni myżlę nad zleceniem komuż napisanie pracy, teraz w sieci jest trochę tego typu stron. Myżlicie, że to dobry pomysł? Ile może to kosztować??

alsgls
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 1
    • Początkujący

Beznadziejny pomysł! Skoro masz być magistrem to się wysil!

ela.m
    Member
    • Odp.: 1
    • Początkujący

Pedagogika to łatwy kierunek, przysiądź, masz jeszcze dużo czasu i na pewno zdążysz! Zlecanie komuż napisania pracy jest po prostu nie uczciwe!

maroony
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 2
    • Początkujący

Po napisaniu licencjatu nigdy nie byłam tak z siebie dumna. Nie warto dawać komuż do pisania, trochę mobilizacji i wszystko da się zrobić. Jaki jest sens studiować w takim razie, jak nie można sobie poradzić z tak prostą rzeczą jak praca magisterska…

kata89
    Member
    • Odp.: 3
    • Początkujący

Zadadzą Ci jedno pytanie i polegniesz a i od razu domyżlą się że jej sama nie pisałaż. A jak człowiek sam pisze to zawsze się wybroni>

gandala
    Member
    • Początkujący

pomysł kiepski bo broniąc się musisz wiedzieć na temat pracy wszystko.

Katika
    Member
    • Początkujący