PROBLEM – koleżanka w pokoju a przyjazd chłopaka

  • Autor
    Odp.
  • Mala__Di
    Member
    • Tematów: 3
    • Odp.: 4
    • Początkujący

    Witam,
    mam taki mały problem, może niektórym wyda się on głupi. Nie studiuję w moim rodzinnym mieżcie, ale mam tam chłopaka. Do tej pory miałam pokój jednoosobowy, więc nie było kłopotu z jego przyjazdami. Jednak w tym roku zmieniłam mieszkanie i mieszkam w pokoju z koleżanką (którą zresztą znam od liceum).
    Mój chłopak ma do mnie przyjechać w ten weekend (ona nie ma nic przeciwko) i teraz pytanie – jak ją poprosić, żeby na tą noc czy dwie przeniosła się do swojego chłopaka (który mieszka w tym samym mieszkaniu i ma pokój jednoosobowy), żebyżmy mogli pobyć trochę sami? Wiadomo o co chodzi 😉 Ale głupio mi powiedzieć wprost, o co mi chodzi, bo ona jest z tych co z seksem czekają do żlubu… Trochę się boję czy się nie obrazi, że ją tak „wyrzucam” z pokoju czy coż.. Niby przed zamieszkaniem razem ustalałyżmy, że jak mój chłopak będzie przyjeżdżał, to ona się przeniesie do swojego, ale nie wiem czy ona to pamięta, to było jednak kilka miesięcy temu..
    Co o tym sądzicie? Proszę o rady i opinie 🙂

    justynak
    Member
    • Tematów: 5
    • Odp.: 12
    • Bywalec

    My mamy ze współlokatorką układ, że uprzedzamy się wczesniej jak potrzebujemy wolnego pokoju. Jeżeli to jest w weekend,to któraż z nas jedzie do domu.
    Pogadaj z nią, tylko zrób to odpowiednio wczeżniej, żeby nie było. Powiedz, że Twój facet przyjeżdza, że chcecie spędzić te chwile razem. Jak jest w porządku to nie powinna robić problemów.

    Milena
    Member
    • Tematów: 12
    • Odp.: 238
    • Zapaleniec

    Podpisuję się pod postem koleżanki wyżej. Powiedz jej wprost i odpowiednio wczeżniej.
    Na pewno zrozumie.
    Zresztą, myżlę, że ona sama czułaby się niekomfortowo w takiej sytuacji.

    Hard
    Member
    • Tematów: 142
    • Odp.: 1426
    • Maniak

    [usunięto_link] wrote:

    Witam

    hej! Mała_Di 😉

    @Mała_Di wrote: