- AutorOdp.
- 8 lipca 2006 at 07:39
czesc!
potrzebuje pomocy.ostatnio mielismy klopoty malzenskie-jestesmy 7 m-cy po slubie.teraz juz jest ok.ostatnio odkrylam jedna ze moj maz sie masturbuje.nie wiem jak na to zareagowac.czy to normalne? czy powinnam z nim o tym pogadac albo lepiej to przemilczec?- w koncu mnie nie zdradza.prosze poradzcie co mam zrobic ❓10 lipca 2006 at 06:12Ale czy nadal ze sobą sypiacie?
10 września 2006 at 10:50Zeby mozna bylo pomoc, musisz najpierw napisac jakie to bylo klopoty malzenskie, …bo inaczej bedzie wygladalo jesli malo nie doszlo do rozwodu, …a jeszcze inaczej jesli to byly klopoty typu za slonej zupy.
22 listopada 2007 at 11:45Mam podobny problem..moze nie problem, sama nie wiem jak to nazwać bo nie wiem jak o tym myżleć czy to jest złe, czy w porządku jest ok.
Nie mieliżmy żadnych problemów. Z nami jest wszystko ok. Jednak dlaczego on to robi?
Czy to rzecz naturlana wsród mężczyzn?
Proszę o wypowiedzi na ten temat, bo jestem zielona.
dziekuje pozdrawiam22 listopada 2007 at 14:43wydaje mi sie ze faceci juz tak maja i czasem lubia to „robic”. Pytanie jak czesto to robia?
22 listopada 2007 at 17:25Ja bym pogadała, w końcu to Twój mąż.
22 listopada 2007 at 17:26ja tez mysle ze u facetow to normalne… 🙂
…zreszta – nie tylko u facetow 😳 😆
(no chyba ,ze zbyt czesto- wtedy to juz choroba… 😉 )
22 listopada 2007 at 18:48ja mam z moim mezem od dawna kryzys wiec nie sypiamy ze soba. ma 2 mozliwosci: albo pojsc do innej albo sie zmasturbowac 🙂
wybral chyba to drugie bo go juz kilka razy na tym nakrylam 🙄22 listopada 2007 at 21:15[usunięto_link] wrote:
ja mam z moim mezem od dawna kryzys wiec nie sypiamy ze soba. ma 2 mozliwosci: albo pojsc do innej albo sie zmasturbowac 🙂
wybral chyba to drugie bo go juz kilka razy na tym nakrylam 🙄no widzisz – a mi sie jakos nie udalo przylapac… 🙄 😈
😆22 listopada 2007 at 21:21[usunięto_link] wrote:
[usunięto_link] wrote: