- AutorOdp.
- 6 czerwca 2012 at 08:10
Mógłby się skarżyć gdyby wnioskował o wyroku wskazującym winę któreż ze stron. Piszesz, że wyrok zapadł bez orzekania o winie.
Czy facet stawi się na rozprawie? I o co wnioskowali? Bo jak chcieli rozwodu i mąż się stawił na rozprawie, przy czym nie chcieli orzekania o winie to wydaje mi się, że może się odwoływać ale bez powodzenia.
Opłaty za postępowanie sądowe byłyby wtedy uzależnione od wyroku bądź sąd wskazuje kto ma je ponieżć. Nie jestem prawnikiem.27 lipca 2012 at 11:57najlepiej udać sie do adwokata w tej kwestii, nie ma co gdybac
1 sierpnia 2012 at 10:40jesili chodzi o skomplikowane rozwody to satnowczo radze isc do adwokata, aj bylam w kancelarii Brykczyńskich i wcale nie wzieli tak duzo za porade, a dzieku temu sprawa poszla gladko i bez dod. probelmow
29 grudnia 2012 at 01:47facet uważam powinien zawsze zapłacić za dziecko – i tym się nie przejmuj Kochanie….
co innego wina – często to kobiety po prostu są winne całego tego zamieszania 🙄
i w dodatku wmawiają dziecku, że tatuż ich nie kocha, a to wierutne kłamstwOOO 👿2 października 2013 at 22:16ciekawe..
19 listopada 2013 at 21:50Bo zazwyczaj faceci mowia ze tak kochaja dzieci a na ich oczach krzywdza najwazniejsza osobe w ich zyciu…
22 stycznia 2014 at 18:40dokładnie…
14 października 2017 at 15:59Moim zdaniem rozwód t ciężkie przeżycie dla każdej ze stron- nawet ten za porozumieniem i warto mieć wtedy przy sobie prawnika, który zadba o nasze „interesy”. Ze swojej strony mogę polecić kancelarię JST i Panią Iwonę Sztubecką – doświadczona, empatyczna i służąca dobrą radą.
5 listopada 2017 at 18:29Ja również korzystałam z usług tej kancelarii, co prawda w innej sprawie niż rozwód ale też byłam bardzo zadowolona ze współpracy. Mnie akurat pomocą służył pan Tomasz, bardzo rzetelnie podszedł do całej sytuacji a jego doświadczenie okazało się niezwykle pomocne!