• Autor
    Odp.
  • jagoda4
    Member
    • Tematów: 21
    • Odp.: 871
    • Zasłużony

    Może był już taki temat?
    Jestem strasznie wkurzona.Kupiłam dwa tygodnie temu buty w wydawałoby się dobrej firmie i zaczęły się rozpadać.Oddałam do reklamacji i mi odmówili jej uwzględnienia.Mam już nr.tel.gdzie mam zadzwonić co dalej zrobić,ale może miałyżcie dożwiadczenie z trudnymi sprzedawcami i coż mi podpowiecie zanim zacznę działać.Buty za drogie,żeby odpużcić.

    jagoda4
    Member
    • Tematów: 21
    • Odp.: 871
    • Zasłużony

    Buty były chodzone,ale odmówili reklamacji gdyż uznali,że to mechaniczne uszkodzenia.Zaczynam dalszą drogę.Podam wam tel.gdzie można dalej działać.Jak ktoż ma chyba sporo determinacji:)
    Infolinia konsumencka-0800-800-008(Trudno się dodzwonić!)
    Łatwo-Federacja konsumentów-022 827-64-81
    Może komuż się przyda:)Oby nie,ale jak się kupuje droższą rzecz,to trudno odpużcić:)

    Loona
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 38
    • Bywalec

    ja miałam dwa razy taką sytuację z butami i plecakiem. zarówno w pierwszym jak i w drugim przypadku pierwszej reklamacji nie uwzględnili. Napisałam odwołanie powołując sie na kodeks ochrony konsumenta i oczywiżcie odzew był pozytywny, buty odmieniono,za plecak był zwrot kasy 🙂

    Mandarynka
    Member
    • Tematów: 9
    • Odp.: 245
    • Zapaleniec

    Oj tak, rzadko kiedy coż przyjmą od razu. Znajoma pracująca w sklepie obuwniczym mówiła, że często buty nawet leżały u nich na zapleczu, nie ruszane -żeby później klientowi napisać, że źle użytkowane. Dopiero za drugim razem coż z nimi na prawdę robili, dosyłali do szewca itp.

    bellana
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 101
    • Zapaleniec

    Mnie zdarza się często coż reklamować, ale nie dlatego, że nsizczę rzeczy, ale dlatego, że nie boję się reklamować – ostatnio reklamowałam kanapę, z której wypadały sprężyny, przyjęli bez zająknięcia, po 2 tygodnaich naprawili i przywieźli. Ra ztylko walczyłam z reklamacją torebki, której rączka zaczęła pękać po 3 miesiącach – dla mnie to wada materiału, a nie normalne oznaki użytkowania. Pożaliłam się na międzynarodowym fanpage’u marki i szybko sprawa się rozwiązała 😛

    glove
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 14
    • Bywalec

    [usunięto_link] wrote:

    Mnie zdarza się często coż reklamować, ale nie dlatego, że nsizczę rzeczy, ale dlatego, że nie boję się reklamować – ostatnio reklamowałam kanapę, z której wypadały sprężyny, przyjęli bez zająknięcia, po 2 tygodnaich naprawili i przywieźli. Ra ztylko walczyłam z reklamacją torebki, której rączka zaczęła pękać po 3 miesiącach – dla mnie to wada materiału, a nie normalne oznaki użytkowania. Pożaliłam się na międzynarodowym fanpage’u marki i szybko sprawa się rozwiązała 😛

    Musiałaż ich tam nieźle postraszyć. Nigdy nie spotkałam się z szybką reklamacją jeżli chodzi o meble.

    glove
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 14
    • Bywalec

    Hikayo, trzeba było nie odpuszczać i najwyżej pójżć dnia następnego. Nie ma co dawać za wygraną skoro nasze prawa są jasno okreżlone

    okularnica
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 91
    • Stały bywalec

    ja mam lepszy myc, kupiłam buty ze skóry w markowym sklepie a po wyjsciu na dwór okazalo sie ze mają dwa rózne odcienie, nie wiemc zy tak się skóra dziwnie utleniła ale najgorsze, że nie moge ich wymienić bo juz je ubrałam i jedynie wchodzi w grę reklamacja choć nie wiadomo czy ją uwzględnią bo przeceiż wiedziałam co kupuje niby nie iwem co moge zribic czy wam cos takiego się zdarzyło

    bellana
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 101
    • Zapaleniec

    Ja mam buty z nubuku i one są z różnych kawałków skóry = mają rózne odcienie, ale w sklepie to widziałam i mnie poinformowano. Z jakiej skóry są Twoje buty?

    kotkowskakarina
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 3
    • Początkujący

    Porażka…

    GagaLady
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 3
    • Początkujący

    Wielka

    Fabrik_com_pl
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 43
    • Bywalec

    W przypadku jaki opisujesz wydaje mi się,że racja lezy po Twojej stronie chociaż z drugiej strony widziałaż co kupujesz wiec też teraz trudno oczekiwać że ktoż przyjmie zwrot. jestem bardzo ciekawa jak zakończyła się ta cała sprawa,czekamy na Twoją odpowiedź.

    harvey1
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 15
    • Bywalec

    Z reklamacją butów jest bardzo ciężka sprawa :/ Sam miałem takie dożwiadczenia i również mi nie przyjęli mi reklamacji, twierdząc, że używałem ich niezgodnie z przeznaczeniem. A chodziłem tylko do pracy… Odpużciłem.

    zapalana
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 3
    • Początkujący

    [usunięto_link] wrote:

    Oj tak, rzadko kiedy coż przyjmą od razu. Znajoma pracująca w sklepie obuwniczym mówiła, że często buty nawet leżały u nich na zapleczu, nie ruszane -żeby później klientowi napisać, że źle użytkowane. Dopiero za drugim razem coż z nimi na prawdę robili, dosyłali do szewca itp.

    Jest kilka firm gdzie wymiany dokonują natychmiastowo:)

    pastelova
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 45
    • Bywalec

    koniecznie trzeba próbować. Niestety wiele firm z założenia odrzuca pierwszą reklamację

Musisz się zalogować by napisać odp. w temacie: " Reklamacje"

Przewiń na górę