- AutorOdp.
- 8 maja 2010 at 18:38
Witam. Proszę o radę w sprawie bielizny wyszczuplającej. Mianowicie planuję zakup takiej bielizny, wiem oczywiżcie, że cudów nie zdziała, ale mam nadzieję że zakryje parę fałdek, zanim zrzucę zbędne kg Jestem kompletnie zielona w temacie, sklepy oferują wiele rodzajów takiej bielizny , proszę o radę Panie które miały z czymż takim stycznożć: co wybrać, jak użytkować itd. Z góry dziękuję.
8 maja 2010 at 21:53Nie wiem jak można się wstydzić siebie samego tak bardzo 😯
9 maja 2010 at 12:05Najlepiej być sobą !! Jeżeli nie ma tragedii 🙂
9 maja 2010 at 22:40[usunięto_link] wrote:
Najlepiej być sobą !! Jeżeli nie ma tragedii 🙂
🙂
10 maja 2010 at 18:04@Kowal wrote:
Nie wiem jak można się wstydzić siebie samego tak bardzo 😯
Raczej nie takiej odpowiedzi oczekiwała osoba pisząca ten temat. Naprawdę czasami lepiej nic nie mówić zamiast gadać tego typu głupoty. Jeżli chce używać tego typu rzeczy to jej sprawa i twoje osobiste poglądy na sprwę nie są jej potrzebne.
Wracsając do tematu sama kiedyż użytkowałam tego typu rzeczy ale zdecydowanie polecam poprostu schudnąć. Jak już musisz stosować taką bieliznę to przede wszystkim powinnaż zadbać o wygodę. Bielizna wyszczuplająca ma być obcisła ale nie uciskać! Zadbaj a dobry dla Ciebie rozmiar. Najlepiej żeby była też bezszwowa i bezmetkowa, ma to wpływ na komfort noszenia, oraz efekt wizualny “ jest po prostu niewidoczna. Nie należy nosić też takiej bielizny przez cały dzień, ciało powinno odpocząć. Jeżłi chodzi o markę to najlepiej samej wypróbować, ja po wielu „testach” stanełam na bieliźnie Blackspade, można ją kupić np przez internet. pozdrawiam10 maja 2010 at 18:10[usunięto_link] wrote:
Raczej nie takiej odpowiedzi oczekiwała osoba pisząca ten temat. Naprawdę czasami lepiej nic nie mówić zamiast gadać tego typu głupoty. Jeżli chce używać tego typu rzeczy to jej sprawa i twoje osobiste poglądy na sprwę nie są jej potrzebne.
A ja uważam ,że to nie głupoty i warto przemyżleć.