• Autor
    Odp.
  • Nemezis21
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 13
    • Bywalec

    powiedzcie mi skąd czerpać, może inaczej – jak rozbudzić w sobie siłę i niezłomnożć,jak przeżyć??
    Miałam bardzo ciężkie dzieciństwo, jeszcze mieszkam z matką(studiuję), która bardzo zatruwa mi życie.Przez to wszystko czuję że jestem już u skraju sił, nie mam w sobie siły do życia, do nauki!
    Jeszcze niedawno było inaczej, jakby odcinałam się od tego, kochałam życie i bardzo kochałam siebie(chyba nadal troszkę siebie kocham, gdyby było inaczej już dawno byłabym martwa).Mam kochającego mężczyznę przy sobie.Ale ostatnio coż we mnie pękło,już nie mam siły i myżlę o żmierci.Co robić???? Potrzebuję pomocy, nie daję już rady…

    Zielonooka
    Member
    • Tematów: 32
    • Odp.: 3393
    • Guru

    Powiedz o tym swojemu facetowi, może warto wybrać się do psychologa. I znaleźć nowy cel w życiu i uparcie do niego dążyć, nie patrząc na boki.

    Nemezis21
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 13
    • Bywalec

    myżlę od wielu lat nad psychologiem, powinnam rzeczywiżcie w końcu sie wybrać tylko jak trafić na dobrego…
    Moj chłopak o wszystkim wie, jest bardzo wyrozumiały ale niestety nie jest w stanie sie wczuć w moją sytuacje bo sam wychowywał sie w szczężliwej rodzinie i w miłożci,nie jest w stanie mi pomóc.
    A cel owszem mam tylko że nie mam już sił do niego dążyć, ani psychicznych, ani fizycznych.Nie dożć że mam problemy z kręgosłupem, to jeszcze ciężkie nadciżnienie.

    Zielonooka
    Member
    • Tematów: 32
    • Odp.: 3393
    • Guru

    Piszesz, jakbyż była skazana na cierpienie, a to czy jesteż szczężliwa zależy tylko od ciebie. Każdy ma jakież problemy, ja też, ale żwiat nie musi o nich wiedzieć, wspólnie z moim S je rozwiązujemy. Bo facet jest po to, żeby wspierać nawet jak nie rozumie to może starać się zrozumieć i to się będzie liczyło.
    Musisz znaleźć w sobie siłę, bez tego nigdzie nie zajdziesz, ale żeby to zrobić musisz naprawdę chcieć.