Czy już mu nie zależy?

  • Autor
    Odp.
  • Senioorita
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 33
    • Bywalec

    Nie lubię rozmawiać o swoich problemach,więc postanowiłam zwierzyć się Wam,tak mi łatwiej,bo anonimowo.Z moim chłopakiem jesteżmy razem dwa lata.Ostatnio,od 2-3 miesięcy bardzo źle się działo w naszym związku.Zawsze były jakież kłótnie,ale nie tak często-conajmniej raz w tygodniu poważna awantura 🙁 W ogóle on zmienił się,inaczej się zachowuje.Kiedyż bardzo widziałam,że mnie kocha,a teraz prawie wcale tego nie pokazuje.Rzadko się widzimy,bo ja studiuję w innym mieżcie,więc tylko w weekendy.Jak on do mnie przyjeżdża to nawet jest ok,ale ciągle jest zmęczony albo zamiast pogadać ze mną woli oglądać telewizję.Jak ja jade do niego,to wymyżla sobie jakież zajęcia i powiedział mi,że teraz jak już tak długo jesteżmy razem to nie musimy się tak często spotykać jak kiedyż,a i tak widzimy się dożć rzadko.Poza tym ostatnio zapomina o obietnicach,jakoż tak się mną nie interesuje 🙁 Ja go bardzo kocham,wczoraj wieczorem się pokłóciliżmy przez telefon i napisałam mu,że już nie chce być w takim związku,a on odpisał,że jak nie to nie,że on przemyżlał wszystko i doszedł do wniosku,że i tak z nim zerwę z powodu jego braku wykształcenia(ja studiuję,a on nie ma matury-ma 23 lata).Mi to,aż tak nie przeszkadza,ma dobrą pracę i potrafi sobie radzić,ale gonię go do nauki.Całą noc płakałam i rano nie wytrzymałam-napisałam do niego i on powiedział,że mnie kocha i chce być ze mną.Potem się spytałam,czy on pierwszy by się odezwał,a on,że nie.Kiedyż to mnie na rękach nosił,teraz też czasem zrobi coż sam od siebie i jest miło,ale już nie tak jak było.Pomóżcie mi dziewczyny,co mam robić?Co myżleć?Czy warto?Ja już naprawdę nie mam siły,żeby dalej tak było.Co zrobić,żeby on znowu był taki jak kiedyż,bo ja go kocham i on mnie też(tak mówi).Może to przez ten kryzys?Dzisiaj jade do domu i czeka nas ciężka rozmowa.

    zuza23
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 98
    • Zapaleniec