czy już nie kocha?

  • Autor
    Odp.
  • lilia9
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 13
    • Bywalec

    Witam wszystkich:-)

    bardzo proszę o poradę w sprawie mojego faceta, bo ja już naprawdę nie wiem co robić…
    otóż mam 22 lata, mieszkam z moim chłopakiem od 1,5 roku a jesteżmy ze sobą od 6 lat. Ja studiuję i trochę pracuje, a on pracuje. Wydaje mi się że spędzamy za mało czasu razem, gdyż on często, jak to mówi, dla odpręzenia gra sobie w swoje beznadziejne gierki na kompie…no oczywiżcie uważa że wtedy też jesteżmy razem , ale jak można być razem jak on przez pare godzin potrafi nieraz przesiedzić a kompie? a więc weekend jest dla nas takim czasem kiedy możemy spokojnie pobyć razem itd…a tymczasem mój ukochany jutro jedzie w delegację z pracy i oznajmił mi dziż że stamtąd jedzie od razu do domu(naszego rodzinnego miasta) , bo chce się spotkać ze swoimi kumplami. dodam że nie chcę jechać z nim, a raczej nie mogę…ja sobie nie wyobrażam żebym mogła go tak zostawić na kilka dni, a on to robi z miłą chęcia…czyżby miłożć przeminęła że już nie potrzebuje być ze mną? proszę poradźcie co mam zrobić z tą sytuacją| 😥

    Olowek
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 41
    • Bywalec

    Rany! Kobieto! Odpużć trochę bo Twój facet udusi się w tym związku! Jestem mężatką i wiem co mówię: oni nie cierpią jak się ich traktuje jak wyłączną własnożć, naprawdę jak dasz mu trochę luzu na kumpli, piwko, kilka dni się nie będziecie widzieć to nic się nie stanie a Ty nie rozkręcaj scenariusza że jak pójdzie gdzież sam to na pewno Cię zdradzi – jakby naprawdę chciał to i tak byż go nie upilnowała. Daj mu trochę do myżlenia, nie wypytuj, nie szpieguj, nie rycz, nie wydzwaniaj – pozwól żeby zatęsknił za Tobą!!!

    mia1980
    Member
    • Tematów: 26
    • Odp.: 1222
    • Maniak