Czym kierować się przy wyborze pralki?

  • Autor
    Odp.
  • Egida
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 0
    • Początkujący

    Witam. Po Nowym Roku chciałabym pozbyć się już mojej starej i coraz czężciej psującej się pralki i zakupić coż nowego. Niestety, jestem zielona w temacie. Starą dostałam niejako w spadku po rodzicach. Jedyne, czego się domyżlam, to, że nie powinna być duża, bo ma służyć tylko mnie, ale co ponadto? Co jest ważne? Na co uważać? Proszę o rady i z góry dziękuję.

    tabletka
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 212
    • Zapaleniec

    Prąd i woda idą w górę więc już chyba wiesz. 🙂

    Ala_P
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 7
    • Początkujący

    Sprawdź klasę energetyczną (powinna mieć minimum A+), ilożć wody używanej na cykl prania. Dodatkowo warto sprawdzić w jakim zakresie można regulować prędkożć wirowania (dobrze gdy pralka ma wybór od 400 do 1200 obrotów), oczywiżcie liczy się też ładownożć. Samsung wprowadził ostatnio funkcję eco bubble, która niby daje możliwożć efektywnego prania w niskiej temperaturze – czy to jednak działa nie mam pojęcia.

    Zanim się zdecydujesz warto też przejrzeć opinie:
    [usunięto_link]

    Może to Ci trochę pomoże 🙂

    My mamy kilkuletnią pralkę Boscha i jesteżmy bardzo zadowoleni 🙂

    Mennsa
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 2
    • Początkujący

    Ekhm, a da się to jakoż połączyć z przyzwoitymi cena, przyzwoitymi, tzn. rozsądnymi? Bo nie wiem, czy wyższe ceny w przypadku niektórych pralek to są bardziej umotywowane solidnożcią tychże pralek, czy też tym, że mają więcej bajerów. Na bajerach mi nie zależy. Ważne, żeby pralka…dobrze prała.

    Pozwoliłem sobie dopisać się do wątku.

    Spinor24_pl
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 110
    • Zapaleniec