- AutorOdp.
- 14 czerwca 2010 at 11:11
Panie i Panowie znalazłam na stronie doktortusz.pl tanie zamienniki – niestety nie znam się zbytnio na takich sprzętach a chciałabym zaoszczędzić na druku i chciałam zapytać czy ktoż zamawiał zamienniki na ich stroni? Dzięki z góry…
22 czerwca 2010 at 10:50A ja mam dobre dożwiadczenia z zamiennikami. Sporo drukuję więc kupowanie oryginalnych tonerów trochę mnie już rujnowało. Co do wydajnożci, to też nie mam zastrzeżeń. Izaczek może kupowałaż w złym miejscu, gdzie mieli po prostu stare zamienniki. Wiadomo, że nie w każdym sklepie/aukcji kupisz porządne, nie czarujmy się.
24 czerwca 2010 at 08:55nie nie robię 🙂 Dlaczego tak je odradzasz, zasychają szybciej no ok, ale cena tez jest dyzo niższa, czasem lepiej kupić nowa drukarkę niż oryginalny tusz i tak włażnie jest mniej więcej w moim przypadku. Zgadzam się w zupełnożci z 'romasziwka’ – może po prostu w złym sklepie się zaopatrzyłeż, dlatego tez pytam o ten doktortusz.pl bo nie che wyrzucać pieniędzy w błoto, a teraz mam okres drukowania pracy magisterskiej i nie chciałabym mieć za dużo kłopotów z drukowaniem. „romasziwka” czy ty u nich kupowałe/aż?
25 czerwca 2010 at 09:02To jest włażnie absurdalne, że czasami bardziej opłaca kupić się nowy sprzęt niż oryginalny tusz. Dlatego też radzę sobie jak mogę, dla mnie zamienniki są alternatywą. W tym sklepie jeszcze nie kupowałam, nie znałam wczeżniej, dopiero tutaj się z nim spotkałam. Ale przeglądałam ich ofertę i znalazłam zamiennik do mojego hp za 59 złotych, także całkiem nieźle. 🙂
27 czerwca 2010 at 12:58Lepiej kupić orginał… jest droższy ale pewniejszy
28 czerwca 2010 at 10:19Wiesz, lepiej to być zdrowym, bogatym i mieć mnóstwo przyjaciół niż być biednym, chorym i samotnym. 😀 U mnie to jest prosta kalkulacja, oszczędzam około stówki na tuszu, jest to dla mnie konkretna kaska, którą spożytkuję z dużą przyjemnożcią na coż innego.