Drukowanie – zamienniki?

  • Autor
    Odp.
  • bella123
    Member
    • Tematów: 6
    • Odp.: 49
    • Stały bywalec

    Panie i Panowie znalazłam na stronie doktortusz.pl tanie zamienniki – niestety nie znam się zbytnio na takich sprzętach a chciałabym zaoszczędzić na druku i chciałam zapytać czy ktoż zamawiał zamienniki na ich stroni? Dzięki z góry…

    romasziwka
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 18
    • Bywalec

    A ja mam dobre dożwiadczenia z zamiennikami. Sporo drukuję więc kupowanie oryginalnych tonerów trochę mnie już rujnowało. Co do wydajnożci, to też nie mam zastrzeżeń. Izaczek może kupowałaż w złym miejscu, gdzie mieli po prostu stare zamienniki. Wiadomo, że nie w każdym sklepie/aukcji kupisz porządne, nie czarujmy się.

    bella123
    Member
    • Tematów: 6
    • Odp.: 49
    • Stały bywalec

    nie nie robię 🙂 Dlaczego tak je odradzasz, zasychają szybciej no ok, ale cena tez jest dyzo niższa, czasem lepiej kupić nowa drukarkę niż oryginalny tusz i tak włażnie jest mniej więcej w moim przypadku. Zgadzam się w zupełnożci z 'romasziwka’ – może po prostu w złym sklepie się zaopatrzyłeż, dlatego tez pytam o ten doktortusz.pl bo nie che wyrzucać pieniędzy w błoto, a teraz mam okres drukowania pracy magisterskiej i nie chciałabym mieć za dużo kłopotów z drukowaniem. „romasziwka” czy ty u nich kupowałe/aż?

    romasziwka
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 18
    • Bywalec

    To jest włażnie absurdalne, że czasami bardziej opłaca kupić się nowy sprzęt niż oryginalny tusz. Dlatego też radzę sobie jak mogę, dla mnie zamienniki są alternatywą. W tym sklepie jeszcze nie kupowałam, nie znałam wczeżniej, dopiero tutaj się z nim spotkałam. Ale przeglądałam ich ofertę i znalazłam zamiennik do mojego hp za 59 złotych, także całkiem nieźle. 🙂

    Miiek
    Member
    • Tematów: 25
    • Odp.: 147
    • Zapaleniec

    Lepiej kupić orginał… jest droższy ale pewniejszy

    romasziwka
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 18
    • Bywalec