LUDZIE LISTY PISZĄ!

  • Autor
    Odp.
  • Olinek
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 2
    • Początkujący

    Witam Dziewczyny i nie tylko ! 😉
    TAK! – możecie nie wierzyć ale to się jeszcze dzieje! Są na tym żwiecie ludzie, którzy piszą listy tradycyjne. Na kolorowym, pachnącym bądź zwykłym, białym papierze. 😉 Bardzo ale to baaardzo tęsknie za kartką papieru czekającą na zapisanie, kopertą, znaczkiem i skrzynką pocztową! Trzy lata temu korespondowałam z kuzynką i bardzo za tym tęsknie. To oczekiwanie na list i radożć z już otrzymanej odpowiedzi wzbudzało we mnie cudowne emocje! Jeżeli któraż z Was ma tak jak ja, to dajcie znać. Może uda się nawiązać jakież dłuższe i ciekawe znajomożci. Według mnie to taka frajda! 😉 Mam 21 lat i studiuję. Zapraszam wszystkich, którym pisanie i otrzymywanie listów dostarcza wiele radożci! 🙂

    Olusia
    Member
    • Tematów: 26
    • Odp.: 385
    • Pasjonat

    ja tez również kiedyż pisałam bardzo wiele listów, wysyłałam kartki pocztowe na żwięta, z okazji urodzin, imienin czy z wakacyjnych wyjazdów 🙂
    Zgadzam się z tym, że czas oczekiwania na list jest emocjonujący 🙂

    tabletka
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 212
    • Zapaleniec

    Ja też pisałam listy!!!! Ale to były czasy jak z niecierpliwożcią oczekiwało się listonosza. A jakim językiem pisane listy. To było coż, były emocje był wysiłek i przede wszystkim RADOśĆ.

    Olinek
    Member
    • Tematów: 2
    • Odp.: 2
    • Początkujący

    Dziewczyny, to moze macie ochote do tego wrocic? 😀

    Alexandraa
    Member
    • Tematów: 5
    • Odp.: 356
    • Pasjonat

    Też pisałam z koleżanką z kolonii i to zdecydowanie lepsze niż mail. 🙂
    Piękne czasy. A teraz nawet kartek się nie dostaje. 🙁

    morfi
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 8
    • Początkujący