- AutorOdp.
- 9 kwietnia 2008 at 10:03
Kochane kobiety!
Mam 22 lata i pracuję od 3 lat w jednej firmie, z moim Szefem naczelnym od samego początku rozumielismy się żwietnie i bardzo sie lubimy, jednak od pewnych 3-4 miesięcy relacje między nami uległy zmianom, Szef traktuje mnie bardziej kobieco, szarmancko, inaczej niz z innymi dziewczynami wita się ze mną, prawi komplementy, żwiecą mu się oczy jak ze mna rozmawia, przytula mnie czasami do siebie, rozmawiamy o poważnych sprawach, czasem nawet prywatnych. On ma 35 lat jest cholernie przystojnym mężczyzną, dożwiadczonym , czaruącym itp. Ale ma żone ( o rodzinie, a szczególnie, o zonie nigdy nie opowiada)
Ostatnio wyznał mi , że nie jestem mu obojętna i ze jest pod wrażeniem mojej urody i inteligencji, ze chciałby mi wiele powiedzieć ale nie może.
Co ja mam zrobić? ratujcie!! 😥9 kwietnia 2008 at 10:18@Onione wrote:
Jak masz serce do zniszczenia cudzego małżeństwa- wdaj sie w romans. 🙄
Co do faceta-
kolejny zajęty, kierujący sie zawartoscia główki palant. Żenada.
😕Szczerze powiem- odradzam włażenie z butami w cudzy zwiazek.
Można przyjmować komplementy i lubić sie z facetem, niekoniecznie decydujac sie na wikłanie w romanse.Osobiżcie- ludzi w związkach a kręcących na boku- czy to kobieta czy facet- kwalifikuje bardzo nisko.
z tego co pamietam wczoraj jeszcze mialas 28 lat – wszystkiego najlepszego ;p
9 kwietnia 2008 at 10:31apropo postu – zgadzam sie ;p
moja odpowiedz na pytanie „co mam robic??” – NIC
pozdrawiam 😉9 kwietnia 2008 at 10:40Nie zamierzam rozbijać cudzych związków,ale jesli on kocha swoja żonę to po co mnie kokietuje i podrywa? ja go bardzo szanuje, nawet przeszliżmy na „Ty” i lubimy ze soba rozmawiać, moze on po prostu m kryzys małżeński i szyka jakiegos pocieszenia?