Moja strona – co sądzicie? co poprawić?

  • Autor
    Odp.
  • fiona188
    Member
    • Tematów: 35
    • Odp.: 314
    • Pasjonat

    Hej dziewczyny. Mam taki problem i bardzo zależy mi na Waszej opinii. Mam 23 lata, studiuję. Rok temu buszując po
    Internecie wpadłam na pomysł strony dla kobiet i własnej firmy. Strona jest aktywna od 2 miesięcy. Jest coraz więcej użytkowników. Nie wiem jednak, co jeszcze mogłabym zrobić, by rozruszać forum na mojej stronie i zachęcić do jej ponownego odwiedzania. Bardzo wierzę w mój pomysł i sądzę, że ta strona jest bardzo przydatna. Tworzyłam ją tak, by była taka, jak ją sobie wymarzyłam. By była funkcjonalna i prosta w obsłudze. Zrobiłam ją przede wszystkim dla kobiet i dziewczyn bo wiem jak trudno znaleźć coż, co nas intertesuje w Internecie. Strona jest wyszukiwarką adresów salonów pięknożci, fitness clubów, szkół jogi, szkół tańca, wszystkiego, co związane ze sportem, zdrowym życiem i urodą w całej Polsce. Ta wiadomożć nie ma być darmową reklamą!!!! Bardzo zależy mi na Waszych opiniach i sugestiach. Odwiedźcie proszę stronę i skomentujcie to, co Wam się podoba lub nie. Serdecznie Wam dziękuję.
    [usunięto_link]
    Marta z dlaurody.pl

    dariia.a
    Member
    • Tematów: 0
    • Odp.: 3
    • Początkujący

    Ale przydalo by sie forum, ale poszezyla bym oferte tych adresow, o mniejsze mniasta !! Nie karzdy mieszka w Warszaiw i Krakowie 🙂

    fiona188
    Member
    • Tematów: 35
    • Odp.: 314
    • Pasjonat

    Ale jest przecież forum 🙂 zapraszam Cię serdecznie do pisania! co do mniejszych miast to obiecuję, że będą po prostu mam za mało rąk do pracy i mnóstwo do załatwienia ale będą bo wiem, że w mniejszych miastach też są kobiety, które chcą pięknie wyglądać i szybko znaleźć coż w necie. dziękuję serdecznie za opinię!!!

    maljoanna
    Member
    • Tematów: 18
    • Odp.: 300
    • Pasjonat

    Mnie się podoba naprawde trzymaj tak dalej….

    MidianOna
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 75