Pierżcionek zareczynowy- na którą rekę?

  • Autor
    Odp.
  • szyszq
    Member
    • Tematów: 6
    • Odp.: 91
    • Stały bywalec

    Powiedzcie na którą rękę i palec zakłada się pierscionek zaręczynowy? Czy jest jakaż ustalona reguła? Jestem w tym zupełnie zielona. Nie jest tajemnica ze moj chlopak sie szykuje do oswiadczyn, rozmawiamy nawet o tym. I pewnie sie zapyta jaki rozmiar?-moze to smieszne ze o tym gadamy, ale w naszym przypadku to normalne, tylko chciałabym wiedziec sama jaki rozmiar, a w zasadzie na który palec.

    Yhh, czuje sie kompletnie zielona, chyba powinnam o tym wiedziec.

    I jeszce jedno pytanko:
    Jak powinny wygladac zereczyny? Nie chce zadnej szopki z rodzicami, ale chyba wypada, co? Pewnie bedzie jakies niedziewlne spotkanie po „naszych” zareczynach, ale czy konieczne są jakież takie zapytania w strone rodziców i takie tam tradycyjne zachowania? Wolałabym tego uniknąc, tymbardziej ze to ja o tym decyduje za kogo wychodze za mąż a nie moja mama (tylko ona została).

    Co wypada zrobić a czego można sobie darować?

    Pomocy

    Zielonooka
    Member
    • Tematów: 32
    • Odp.: 3393
    • Guru

    ja noszę mój na prawej na serdecznym.Żeby dowiedzieć się jaki masz rozmiar idź do jubilera on ma specjalne miarki:) Wypada jakoż powiadomić rodziców, jak to zrobicie zależy od tego jak wyglądają wasze stosunki: czy to będzie tylko przyjżcie z kwiatami, czy wspólny obiad Twojej mamy i jego rodziców. Wiesz, on nie musi prosić Twoją mamę o Twoją rękę:) możecie po prostu oznajmić to rodzinom.

    kasia891
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 1
    • Początkujący

    nasze zaręczyny odbyły sie za zamkniętymi drzwiami mojego pokoju, chwile później powiadomilismy wszystkich, a tydzien później odbylo się spotkanie rodziców obojga stron.

    Ja swój zaręczynowy pierżcionek nosze na prawej ręce na serdecznym palcu.

    Powodzenia 😀

    err
    Member
    • Tematów: 7
    • Odp.: 115
    • Zapaleniec