Problem ze mną

  • Autor
    Odp.
  • smutne_oczy
    Member
    • Tematów: 1
    • Odp.: 2
    • Początkujący

    Czeżć Wszystkim, jestem tu nowa, mam 21 lat i jestem pracującą studentką. Wiecie co ja już nie wiem co robić jestem tak rozchwiana emocjonalnie. Po rozstaniu z byłym dosyć szybko się podniosłam, teraz gdy mam stycznożć z jego przyjacielem zaczynam panikować, myżleć co robi, czy kogoż ma i dlaczego go nie ma na gg czy nk i jak podsłyszę jakąż ich rozmowę to staram się czegoż dowiedzieć, szczególnie czy ma dziewczynę albo czy z kimż się spotyka. Wiem że to chore i nienormalne ale nie wiem dlaczego tak podchodzę do tego, na pewno go nie kocham, wiem że mnie zranił, ale dlaczego chce mi sie płakać za każdym razem kiedy widzę jego samochód, kiedy o nim myżlę. Nie wiem czy mam po prostu taki okres że wszystko przeżywam 2 razy mocniej. Mam w ogóle jakiegoż lenia, uczyć mi się nie chce, nowego mężczyzny nie chce mi się szukać bo i tak jestem za brzydka i za gruba. Nawet zaczęłam szukać na czacie żeby zwiększyć swoje szanse ale i tak nic z tego nie wyszło. W sumie to ja nawet nie wiem gdzie poznać jakiegoż mężczyznę bo na imprezy nie chodzę, z koleżankami kontakt mi się urwał bo one maja swoje życie i swoich mężczyzn i nawet im się nie dziwę że nie chcą sie z nimi rozstawać na spotkanie ze mną.
    Może powinnam iżć do psychologa, albo jakąż książkę poczytać bo ja już sama siebie nie mogę znieżć, ta ciągła apatie, nerwowożć mnie wykańcza.
    Dziękuję ze mogłam się wyżalić.
    P.S. Jeżli post założyłam w złym temacie to z góry przepraszam.

    Emilia Flores
    Member
    • Tematów: 13
    • Odp.: 219
    • Zapaleniec