STROJE K膭PIELOWE – Zamawianie w sklepie Online

• Autor
    Odp.
  • dorotii
    Member
    • Temat贸w: 1
    • Odp.: 4
    • Pocz膮tkuj膮cy

Witam wszystkie u偶ytkowniczki 馃檪
    Zwracam si臋 do Was z ma艂ym pytaniem… ot贸偶 bardzo spodoba艂y mi sie dwa stroje k膮pielowe w sklepie internetowym ale niestety nie umiem tam zam贸wi膰… mo偶e jestem „gu艂膮” ale jak dodaje dany produkt do koszyka to potem nie wiem jak p****偶膰 do tego aby z艂o偶y膰 zam贸wienie do ko艅ca 馃檪 Prosz臋 pom贸偶cie mi dziewczyny bo rzadko kupuje w internecie i jestem zielona w tym temacie a bardzo podobaj膮 mi sie stroje i jeszcze inne rzeczy w tym sklepie i chcia艂abym jak najszybciej je zam贸wi膰 馃檪
    z g贸ry dzi臋kuje za pomoc 馃檪

dorotii
    Member
    • Pocz膮tkuj膮cy

dzi臋kuj臋 za „ironiczn膮” odpowied藕, pytam si臋 bo chcia艂am zam贸wi膰 jeszcze kilka rzeczy na intymnej a tam nikt jeszcze nie odpowiedzia艂 na wys艂ane moje zapytanie.

Mo偶e kt贸ra偶 z bardziej przyjaznych dziewczyn poleci艂aby mi sklep online gdzie s膮 jeszcze jakie偶 fajne kostiumy k膮pielowe ?
    馃榾

dorotii
    Member
    • Pocz膮tkuj膮cy

[usuni臋to_link] wrote:

dzi臋kuj臋 za „mi艂膮” odpowied藕, pyta艂am si臋 bo chcia艂am zam贸wi膰 jeszcze kilka rzeczy na intymnej a tam nikt jeszcze nie odpowiedzia艂 na wys艂ane moje zapytanie a tu widze 偶e dziewczyny ch臋tnie pomagaj膮…

Mo偶e kt贸ra偶 z bardziej przyjaznych dziewczyn poleci艂aby mi sklep online gdzie s膮 jeszcze jakie偶 fajne kostiumy k膮pielowe ?
    馃榾

dorotii
    Member
    • Pocz膮tkuj膮cy

dzi臋kuje za pomoc 馃檪
    jestem tu nowa wi臋c nie wiedzia艂am 偶e co偶 takiego mo偶e by膰 podejrzewane o kryptoreklam臋 馃檪
    W tym sklepie dlatego chcia艂am zam贸wi膰 bo w艂asnie jest mo偶liwo偶膰 majtek i g贸ry kupienia w innym rozmiarze a stroje s膮 naprawd臋 boskie z tego co widz臋..a wi臋c g贸re kupi艂abym M a d贸艂 S ale na intymnej te偶 widzia艂am kilka fajnych stroji i ju偶 w艂a偶nie jeden zaraz zamawiam, tylko tam ci臋偶ko znale偶膰 firm臋 kt贸ra by proponowa艂a zam贸wienie g贸ry i do艂u w innym rozmiarze 馃檨